Klachten

Bij De Baan proberen we problemen of misverstanden samen op te lossen.

• Als er iets vervelends gebeurt op een club of tijdens een activiteit of je bent het ergens niet mee eens, bespreek dit dan met de vrijwilligers die jou begeleiden.
• Als de klacht niet opgelost wordt, kun je contact opnemen met één van de cultureel werkers.
• Als de klacht dan nog steeds bestaat, kun je contact opnemen met de directeur.
• Als het probleem nog niet is opgelost, schakelt De Baan een klachtencommissie in die het bestuur adviseert. Het bestuur neemt dan een bindende beslissing.
• Als er iets ernstigs is gebeurd, wat je niet aan de vrijwilligers of de Baanmedewerkers wilt of kunt vertellen, dan kun je contact opnemen met één van de onafhankelijke vertrouwenspersonen. Dit geldt voor iedereen die De Baan bezoekt of er werkt.

Vertrouwenspersonen

Martine Lenoir en Anne de Wit-Zuidema zijn de vertrouwenspersonen voor iedereen die De Baan bezoekt of er werkt. Bij hen kun je terecht als er iets ernstigs is gebeurd, dat je niet aan een vrijwilliger of medewerker van De Baan wilt vertellen.

Anne de Wit-Zuidema
annew.vertrouwenspersoon@gmail.com