Donderdag

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op.

Hulp bij kiezen!
Buurt Band

Kunst en cultuur
Wanneerdonderdagmiddag en donderdagavond
Leeftijdvanaf 16 jaar
Waar1 Buurtband bij De Baan en 1 Buurtband bij Het Slachthuis
Prijs€105,-

Mensen mét en zónder beperking vormen een band en maken samen muziek. De lessen worden op donderdagmiddag en donderdagavond gegeven door een ervaren docent en er zijn instrumenten beschikbaar voor iedereen. En de band gaat natuurlijk ook optreden…

Op donderdagmiddag van 15:00-16:00 uur bij De Baan en op donderdagavond van 19.00-20.00 uur bij Het Slachthuis.

Hobbyclub

Hobby's en cursussen
Wanneerdonderdag van 19.00-21.00 uur
WaarClubgebouw de Baan
Prijs€ 203,50

Ben jij graag met je handen bezig? Bij deze creatieve club kun je kiezen uit bijvoorbeeld: kaarten maken, handwerken, schilderen, tekenen, kleuren, of diamond painting. Elk seizoen heeft zijn bijzonderheden, waar we aandacht aan besteden: herfst, Sinterklaas, kerst, lente. Of waar jij zin in hebt! Ook een kopje koffie of thee met wat lekkers staat voor je klaar! En later op de avond een frisdrankje of sapje.

Kenniscafé

Activiteiten voor volwassenen
Recreatie en ontmoeting
Wanneer1 x per maand 19.00-20.30 uur
WaarHogeschool InHolland
Prijsgratis

Een gezellige avond in samenwerking met de LFB. Bij het Kenniscafé bespreken we ook iedere maand een ander onderwerp, zoals vrije tijd, vriendschap, geld of muziek. De Baan organiseert het Kenniscafé samen met de leerwerkstudenten van de LFB. Kijk ook eens op www.lfb.nu. Meld je aan voor onze mailinglijst, dan krijg je het programma per e-mail toegestuurd.

Stamtafel

Recreatie en ontmoeting
Volwassenen
Wanneerdonderdagen van 17.00-19.30 uur (aanmelden dinsdagen vóór 12 uur)
WaarDe Baan
Prijs€ 4,50 per keer. Inclusief maaltijd en koffie/thee (drankjes voor eigen rekening)

Bij de stamtafels in verschillende wijken draait het om samen eten, gezelligheid en mensen uit de buurt ontmoeten. Je krijgt er voor een klein bedrag een lekkere maaltijd, leuke gesprekken en je vindt er goed gezelschap. Daarnaast is er ook tijd voor een persoonlijk gesprek en het stellen van vragen aan begeleiding. De stamtafel is een samenwerking van Buurts, Philadelphia en De Baan. Er is koffie/thee, soep en een hoofdgerecht.