Donderdag

LeeftijdVanaf 18 jaar
Waar1 Buurtband bij De Baan en 1 Buurtband in Schalkwijk
Prijs€ 30,- voor 15 lessen

Mensen mét en zónder beperking vormen een band en maken samen muziek. De lessen worden op donderdagmiddag en donderdagavond gegeven door een ervaren docent en er zijn instrumenten beschikbaar voor iedereen. En de band gaat natuurlijk ook optreden…

Dagbesteding ’t Paleis

Wanneerma t/m vrij
Leeftijdvolwassenen
Prijsindicatie dagbesteding

Philadelphia en De Baan bieden dagbesteding in het pand van De Baan: ’t Paleis. Deelnemers worden begeleid door professionele krachten van Philadelphia en ervaren vrijwilligers van De Baan. Bekijk de flyer of het filmpje.

Hobbyclub

Wanneerdonderdag van 19.00-21.00 uur
WaarDagcentrum Albert Schweitzerlaan
Prijs€ 187,30

Ben jij graag met je handen bezig? Bij deze creatieve club kun je kiezen uit bijvoorbeeld houtbewerken, kaarten maken, handwerken, schilderen of sieraden maken. Elk seizoen is er aandacht voor thema’s als Sinterklaas, Kerst of Valentijn en er wordt regelmatig een feestavond georganiseerd.

Sjoelen

Wanneerdonderdag van 19.00-21.00 uur
WaarDagcentrum Albert Schweitzerlaan
Prijs184,-

Vind jij het gezellig om een spel met elkaar te spelen? Maar wel een spel waarbij je zelf aan zet ben? Kom dan gezellig sjoelen. Door houten schijven door een gleuf te sjoelen, probeer je zoveel mogelijk punten te behalen. Dit spel doe je samen met een aantal andere deelnemers. Vrijwilligers houden de punten bij. De sjoelclub is een onderdeel van de hobbyclub. Hierdoor wordt er aandacht besteed aan diverse thema’s als Sinterklaas, Kerst of Valentijn en er wordt regelmatig een feestavond georganiseerd.

Stamtafel

Recreatie en ontmoeting
Volwassenen
Wanneerdonderdagen van 17.00-19.30 uur (aanmelden dinsdagen vóór 12 uur)
LeeftijdVanaf 18 jaar
Prijs€ 4,- per keer

Bij de stamtafels in verschillende wijken draait het om samen eten, gezelligheid en mensen uit de buurt ontmoeten. Je krijgt er voor een klein bedrag een lekkere maaltijd, leuke gesprekken en je vindt er goed gezelschap. Daarnaast is er ook tijd voor een persoonlijk gesprek en het stellen van vragen aan begeleiding. De stamtafel is een samenwerking van SIG, Dock, Haarlem Effect, Philadelphia en De Baan. We krijgen de groenten gesponsord door Albert Heijn Vos; groenten die anders de dag erna niet meer verkocht worden, maar nu nog heel lekker zijn.

Werelddansen

Wanneerdonderdag van 19.00-20.30 uur
Prijs€ 187,30

Bij het werelddansen leer je een aantal verschillende, eenvoudige groepsdansen. Je beweegt op een rustige, prettige manier en er is veel herhaling. De vrijwilligers maken er samen met jou een leuke avond van. Je danst op Nederlandstalige liedjes, maar er is ook muziek in andere talen.