Sponsor Polonaise 20 juni

De avondvierdaagse gaat helaas in Haarlem niet door dit jaar, maar we hebben een heel leuk alternatief.

Op maandag 20 juni is het zover, dan gaat De Baan door de wijk heen lopen. Dit gaan we doen op een wel hele speciale manier, in polonaise. We gaan kleine rondjes met muziek lopen door de wijk en kijken hoeveel geld we op kunnen halen om te zorgen dat de Baan nog beter en leuker kan worden in het nieuwe seizoen. Denk aan nieuwe geluidsinstallatie in de grote zaal, nieuwe clubs en nieuwe materialen.

Iedereen kan zelf bepalen hoeveel rondje die loopt, het zijn rondjes van ongeveer 400 meter, maar we hebben ook de mogelijkheid om af te snijden als het toch te lang blijkt te zijn. Verder zijn er onderweg een aantal posten waar je kan rusten, spelletjes kan doen en een stempel kan halen.

Je kan bij familie/vrienden/kennissen geld ophalen en dit meenemen op 20 juni. We zorgen voor een pot waar het geld in kan en maken aan het eind van de loop bekend hoeveel er is opgehaald. Er zijn ook prijzen te winnen voor onder andere diegene die de meeste rondjes heeft gelopen, die de hoogste score bij de spelletjes heeft gehaald, vrolijkste deelnemer en best gekleed.

Loop je ook mee?

Hoe ziet de avond er uit:

19.00 uur: Aankomst deelnemers

19.10 uur: Opwarmen met elkaar