Groovy Surffeest

Op zaterdag 18 februari wordt de Baan omgetoverd tot een surfparadijs. In samenwerking met het Surfproject en Sportsupport wordt een Groovy Surffeest georganiseerd met allerlei workshops en een disco als afsluitend.

Om alvast in de surfstemming te komen hebben het Surfproject, SportSupport en Stichting de Baan de handen ineen geslagen om iets te geks te organiseren.

Vanaf 15.00 uur is iedereen welkom in de leeftijd 8 tot en met 18 jaar op de Baan voor een heerlijk surffeestje. Hier kunnen de deelnemers meedoen aan een drietal workshops:

• Surfplankje beschilderen. Schilder je eigen Groovy Surfplank om thuis neer te zetten op het meegeleverde standaardje.
  • Leer een Haka. De Maori’s voeren deze dans op voor wedstrijden en andere ceremonies om de tegenstander “bang” te maken en het publiek te vermaken. Je gebruikt hierbij al je spieren.
  • Muziekworkshop. Even muzikaal wegdromen achter een muziekinstrument en leer samen liedjes te spelen.

Na deze workshop sluiten we af met een Groovy disco.

De toegang is gratis en wij zorgen ook voor een drankje en hapje. Aanmelden kan via: team@stichtingdebaan.nl of bel/app met Tom (06 2138 0239)

Datum: zaterdag 18 februari

Tijd: 15.00 tot 17.30 uur