Donderdag

Wanneerma t/m vrij
Leeftijdvolwassenen
Prijsindicatie dagbesteding

Philadelphia en De Baan bieden dagbesteding in het pand van De Baan: ’t Paleis. Deelnemers worden begeleid door professionele krachten van Philadelphia en ervaren vrijwilligers van De Baan. Bekijk de flyer of het filmpje.

Darten – nieuw

Sport en ontspanning
WanneerDonderdag van 19.00-21.00 uur
LeeftijdVanaf 18 jaar
Waarnadere info volgt
Prijs€ 184,-

Bij darten gooi je met pijlen op een dartbord en moet je je goed concentreren. Elke week kun je samen met andere deelnemers en vrijwilligers oefenen en je score verbeteren.

Hobbyclub

Wanneerdonderdag van 19.00-21.00 uur
Waarnadere info volgt
Prijs€ 184,-

Ben jij graag met je handen bezig? Bij deze creatieve club kun je kiezen uit bijvoorbeeld houtbewerken, kaarten maken, handwerken, schilderen of sieraden maken. Elk seizoen is er aandacht voor thema’s als Sinterklaas, Kerst of Valentijn en er wordt regelmatig een feestavond georganiseerd.

Sjoelen – nieuw

Wanneerdonderdag van 19.00-21.00 uur
WaarDagcentrum Jan Gijzenkade
Prijs184,-

Vind jij het gezellig om een spel met elkaar te spelen? Maar wel een spel waarbij je zelf aan zet ben? Kom dan gezellig sjoelen. Door houten schijven door een gleuf te sjoelen, probeer je zoveel mogelijk punten te behalen. Dit spel doe je samen met een aantal andere deelnemers. Vrijwilligers houden de punten bij. De sjoelclub is een onderdeel van de hobbyclub. Hierdoor wordt er aandacht besteed aan diverse thema’s als Sinterklaas, Kerst of Valentijn en er wordt regelmatig een feestavond georganiseerd.

Werelddansen

Wanneerdonderdag van 19.00-20.30 uur
Prijs€ 184,-

Bij het werelddansen leer je een aantal verschillende, eenvoudige groepsdansen. Je beweegt op een rustige, prettige manier en er is veel herhaling. De vrijwilligers maken er samen met jou een leuke avond van. Je danst op Nederlandstalige liedjes, maar er is ook muziek in andere talen.

Zoek op onze activiteiten per dag

- Maandag - Dinsdag - Woensdag - Donderdag - Vrijdag - Zaterdag - Zondag