Volwassenen

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op.

Hulp bij kiezen!

Maandag

Kookcursus ’t Kookdiner

Wanneermaandag van 17.30-20.00 uur
WaarLeskeuken Gunningschool - Haarlem Noord
Prijs€ 115,- (voor 10 lessen)

In kleine groepjes leer je van een kok en vrijwilligers allerlei lekkere gerechten klaarmaken. Er wordt altijd een hoofdgerecht en een toetje gemaakt. Na het koken ga je samen aan tafel voor het diner.

Dinsdag

Kookclub ’t Kookpunt

Wanneerdinsdag van 19.00-21.30 uur
WaarVan Voorthuijsenschool
Prijs€ 115,- voor 10 lessen (er zijn 2 x 10 lessen per jaar)

Bij deze kookclub staan samen koken en gezelligheid centraal. Met zijn allen maak je de lekkerste maaltijden klaar. De vrijwilligers bedenken elke keer nieuwe recepten en leggen je uit hoe je alles kunt klaarmaken. Aan een mooi gedekte tafel wordt er samen gegeten en bijgepraat, onder het genot van een drankje. Na de afwas gaat iedereen weer voldaan naar huis.

Donderdag

Hobbyclub

Wanneerdonderdag van 19.00-21.00 uur
WaarClubgebouw de Baan
Prijs€ 203,50

Ben jij graag met je handen bezig? Bij deze creatieve club kun je kiezen uit bijvoorbeeld: kaarten maken, handwerken, schilderen, tekenen, kleuren, of diamond painting. Elk seizoen heeft zijn bijzonderheden, waar we aandacht aan besteden: herfst, Sinterklaas, kerst, lente. Of waar jij zin in hebt! Ook een kopje koffie of thee met wat lekkers staat voor je klaar! En later op de avond een frisdrankje of sapje.