Maandag

’t Kookdiner

Wanneermaandag van 17.30-20.00 uur
WaarLeskeuken Gunningschool - Haarlem Noord
Prijs€ 171,05 (voor 12 avonden)

In kleine groepjes leer je van een kok en vrijwilligers allerlei lekkere gerechten klaarmaken. Er wordt altijd een hoofdgerecht en een toetje gemaakt. Na het koken ga je samen aan tafel voor het diner.

Dinsdag

3D printen & gamen

Wanneerdinsdag van 19.00-21.00 uur
Prijs€ 187,30

Ben je graag bezig op de computer en wil je nieuwe dingen leren? Bij deze club kun je terecht voor bijvoorbeeld foto’s bewerken, muziek downloaden, e-mailen of gamen. Ook gaan we aan de slag met 3D printen. Onze vrijwilligers weten veel over computers en helpen je met enthousiasme op weg.

’t Kookpunt

Wanneerdinsdag van 19.00-21.30 uur
WaarVan Voorthuijsenschool
Prijs€ 98,75 voor 10 lessen (er zijn 2 x 10 lessen per jaar)

Bij deze kookclub staan samen koken en gezelligheid centraal. Met zijn allen maak je de lekkerste maaltijden klaar. De vrijwilligers bedenken elke keer nieuwe recepten en leggen je uit hoe je alles kunt klaarmaken. Aan een mooi gedekte tafel wordt er samen gegeten en bijgepraat, onder het genot van een drankje. Na de afwas gaat iedereen weer voldaan naar huis.

Donderdag

Hobbyclub

Wanneerdonderdag van 19.00-21.00 uur
WaarDagcentrum Albert Schweitzerlaan
Prijs€ 187,30

Ben jij graag met je handen bezig? Bij deze creatieve club kun je kiezen uit bijvoorbeeld houtbewerken, kaarten maken, handwerken, schilderen of sieraden maken. Elk seizoen is er aandacht voor thema’s als Sinterklaas, Kerst of Valentijn en er wordt regelmatig een feestavond georganiseerd.

Sjoelen

Wanneerdonderdag van 19.00-21.00 uur
WaarDagcentrum Albert Schweitzerlaan
Prijs184,-

Vind jij het gezellig om een spel met elkaar te spelen? Maar wel een spel waarbij je zelf aan zet ben? Kom dan gezellig sjoelen. Door houten schijven door een gleuf te sjoelen, probeer je zoveel mogelijk punten te behalen. Dit spel doe je samen met een aantal andere deelnemers. Vrijwilligers houden de punten bij. De sjoelclub is een onderdeel van de hobbyclub. Hierdoor wordt er aandacht besteed aan diverse thema’s als Sinterklaas, Kerst of Valentijn en er wordt regelmatig een feestavond georganiseerd.

Werelddansen

Wanneerdonderdag van 19.00-20.30 uur
Prijs€ 187,30

Bij het werelddansen leer je een aantal verschillende, eenvoudige groepsdansen. Je beweegt op een rustige, prettige manier en er is veel herhaling. De vrijwilligers maken er samen met jou een leuke avond van. Je danst op Nederlandstalige liedjes, maar er is ook muziek in andere talen.