Inloop koffie ochtend

Even een uurtje wandelen, naar de bioscoop, in alle rust een kopje koffie drinken of even een paar dagen weg zonder te hoeven zorgen. Respijtzorg biedt mantelzorgers de mogelijkheid hun zorgtaken tijdelijk aan een ander, een vrijwilliger of een professional, over te dragen. Om kennis te maken met de verschillende vormen van respijtzorg, organiseert Tandem in de week 6-10 november ‘De Week van de Respijt’. Tijdens deze week kan “geproefd” worden van diverse respijtvoorzieningen die organisaties te bieden hebben voor mantelzorgers in de regio Zuid-Kennemerland. Neem bijvoorbeeld een kijkje in een logeerhuis, volg een kookworkshop, eet een Hollands hapje in een ontmoetingscentrum of loop binnen bij een huiskamerproject.

Ook stichting De Baan doet mee aan deze week:

Inloop koffie ochtend
Donderdag 9 november
10.00-12.00 uur
Nauwe Geldelozepad 17, Haarlem

Onder het genot van een kopje koffie en wat lekkers vertellen we graag meer over wat we doen bij De Baan. We kunnen samen kijken of daar iets geschikts bij is voor uw familielid.