Help achter de schermen: Administratieve vrijwilliger gezocht!

Stichting De Baan zet zich in voor het vervullen van dromen voor mensen met een verstandelijke beperking. We creëren een warme en ondersteunende omgeving waarin onze deelnemers kunnen groeien en bloeien. Om onze fantastische clubs te blijven ondersteunen, zijn we op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger die ons administratieve team komt versterken!

Functieomschrijving:

Als vrijwilliger op kantoor speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze clubs en het team van vrijwilligers. Je werkzaamheden omvatten onder andere:

• Het maken van verjaardagskaarten voor onze 180 vrijwilligers, zodat zij zich gewaardeerd en erkend voelen.
  • Ondersteunen van administratieve taken, zoals het bijhouden van gegevens, archiveren en het voorbereiden van documenten.
  • Bijdragen aan een positieve en georganiseerde kantooromgeving.

Functievereisten:

• Enthousiast en gemotiveerd om bij te dragen aan de missie van Stichting De Baan.
  • Goede organisatorische en administratieve vaardigheden.
  • Creativiteit en een oog voor detail, vooral bij het maken van verjaardagskaarten.
  • Een teamspeler met goede communicatieve vaardigheden.

Wat bieden wij:

• Een fijne en informele werkomgeving waarin je veel vrijheid hebt om je eigen invulling te geven aan de werkzaamheden.
  • Een kans om deel uit te maken van een betrokken team dat zich inzet voor een goed doel.
  • De mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling en ervaring opdoen in administratieve taken.
  • Een geweldige plek voor re-integratie met ondersteuning en begeleiding.

Sollicitatieprocedure:

Heb jij interesse in deze vrijwilligersfunctie op kantoor? Stuur je CV en een korte motivatiebrief naar team@stichtingdebaan.nl. Voor vragen over de vacature kun je ook contact opnemen via 023 531 4463. We kijken uit naar je sollicitatie!

Diversiteit wordt bij Stichting De Baan gewaardeerd. We moedigen daarom iedereen aan om te solliciteren, ongeacht leeftijd, geslacht, seksuele geaardheid, etniciteit, religie of handicap.