Gezocht: Creatieve vrijwilliger voor de LEGO-club!

Ben jij iemand die houdt van gezelligheid en het leuk vindt om met anderen te bouwen en te creëren? Gezocht: Creatieve vrijwilliger voor de LEGO-club!

Ben jij iemand die houdt van gezelligheid en het leuk vindt om met anderen te bouwen en te creëren? Dan zijn wij op zoek naar jou! In onze LEGO-club draait alles om samenkomen, lachen, en een leuke tijd hebben in het weekend. Onze deelnemers, mensen met een verstandelijke beperking, zoeken gezelschap en activiteiten die hen blij maken. Of het nu gaat om het bouwen van LEGO-creaties of het delen van ideeën, bij onze LEGO-club kan het allemaal. Help ons om van elke bijeenkomst een feestje te maken!

Functieomschrijving:

• Fungeren als gastvrouw/-heer voor de deelnemers van de LEGO-club.
  • Creëren van een warme en gezellige sfeer waar deelnemers zich welkom en op hun gemak voelen.
  • Samen met de deelnemers LEGO bouwen en andere creatieve activiteiten organiseren.
  • De LEGO-club vindt plaats op dinsdagavond van 19.00 tot 21.00 en zaterdagochtend. Flexibele beschikbaarheid is bespreekbaar; je hoeft niet elke week aanwezig te zijn en de uren zijn in overleg. Wel worden er vaste afspraken gemaakt.

Functievereisten:

• Enthousiast over het werken met mensen met een verstandelijke beperking.
  • Houdt van bouwen met LEGO en kan zorgen voor een gezellige sfeer.
  • Flexibel in beschikbaarheid en open voor overleg over vaste momenten.
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden.

Wat bieden wij:

• Een informele, gezellige omgeving waarin je veel vrijheid hebt om je eigen invulling te geven aan de activiteiten.
  • Een leuke manier om bij te dragen aan een goed doel en mensen samen te brengen.
  • Ondersteuning van een enthousiast team van vrijwilligers en medewerkers.
  • De flexibiliteit om zelf te bepalen wanneer je kunt helpen.

Sollicitatieprocedure:

Ben jij de gastvrouw/-heer die we zoeken voor de LEGO-club? Stuur dan je CV en een korte motivatiebrief naar team@stichtingdebaan.nl. Voor vragen over de vacature kun je ook contact opnemen via 023 531 4463. We kijken uit naar je sollicitatie!

Diversiteit wordt bij Stichting De Baan gewaardeerd. We moedigen daarom iedereen aan om te solliciteren, ongeacht leeftijd, geslacht, seksuele geaardheid, etniciteit, religie of handicap.