Geef Je Passie Door: Word Vrijwilliger bij de Computerclub!

Ben jij graag bezig op de computer en heb je een passie voor technologie? Zoek je een plek waar je nieuwe dingen kunt leren en delen? Dan is de Computerclub van Stichting De Baan de perfecte plek voor jou!

Hier kunnen deelnemers met een verstandelijke beperking terecht voor activiteiten zoals foto’s bewerken, muziek downloaden, e-mailen of gamen. We zijn op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die onze leden willen begeleiden en inspireren.

Functieomschrijving:

• Begeleiden van deelnemers in hun computervaardigheden, waaronder foto’s bewerken, muziek downloaden en gamen.
  • Delen van jouw kennis en passie voor technologie met de deelnemers.
  • Flexibel zijn in het aanbieden van activiteiten op het gebied van social media, vloggen of andere computergerelateerde onderwerpen.
  • Helpen van deelnemers om hun vaardigheden te ontwikkelen en zelfvertrouwen op te bouwen.

Passie en Vaardigheden:

Heb jij andere vaardigheden of passies? Misschien ben je een gamer, ben je actief op social media, of heb je ervaring met vloggen? We staan open voor jouw ideeën en willen deze passie graag delen met onze deelnemers. Laat het ons weten, want alles is mogelijk!

Functievereisten:

• Goede kennis van computers en technologie, met enthousiasme om deze kennis te delen.
  • Geduldig en ondersteunend in het begeleiden van mensen met een verstandelijke beperking.
  • Creatief in het bedenken van activiteiten die aansluiten bij de interesses van de deelnemers.
  • Flexibel in beschikbaarheid en open voor overleg over vaste momenten.

Wat bieden wij:

• Een inspirerende omgeving waarin je jouw passie voor computers kunt delen en anderen kunt helpen.
  • De mogelijkheid om samen te werken met een enthousiast team van vrijwilligers en medewerkers.
  • Een unieke kans om een positieve impact te maken in het leven van onze deelnemers.
  • Ruimte om jouw eigen ideeën en vaardigheden in te brengen, zoals social media, vloggen of gaming.

Sollicitatieprocedure:

Ben jij de enthousiaste vrijwilliger die we zoeken voor de Computerclub? Stuur dan je CV en een korte motivatiebrief naar team@stichtingdebaan.nl. Voor vragen over de vacature kun je ook contact opnemen via 023 531 4463. We kijken uit naar je sollicitatie!

Diversiteit wordt bij Stichting De Baan gewaardeerd. We moedigen daarom iedereen aan om te solliciteren, ongeacht leeftijd, geslacht, seksuele geaardheid, etniciteit, religie of handicap.