Politiek debat

Wil jij ook leren zeggen wat je belangrijk vindt? Als het gaat om wonen, werk, veiligheid en meedoen in jouw gemeente?

Woensdagavond 7 maart is er bij Stichting De Baan een debat over politiek en over het stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen (die 21 maart plaatsvinden). Het is een initiatief van de LFB (belangenvereniging voor en door mensen met een verstandelijke beperking) en Stichting De Baan, met medewerking van ProDemos.

– Iemand van ProDemos komt uitleggen waarom iedere stem belangrijk is en hoe je moet stemmen.
– Mensen van verschillende politieke partijen zijn aanwezig om vragen van bezoekers te beantwoorden over bijvoorbeeld: zorg, vervoer, werk, vrijwilligers, scholing en wonen.

Bekijk hier de flyer.

De avond op 7 maart is gratis toegankelijk en vindt plaats van 19.00-21.30 uur, Nauwe Geldelozepad 17, 2012 RV Haarlem. Aanmelden kan via administratie@stichtingdebaan.nl of haarlem@lfb.nu. Voor meer informatie kun je bellen met 06-13999635 (LFB) of 023-5314463 (De Baan).