Vacature stagiair Medewerker Evenementenorganisatie

Ben jij enthousiast over het organiseren van evenementen en zoek je een uitdagende stage waarin je jezelf kunt ontwikkelen en een significante impact kunt maken? Dan is deze stage als Medewerker Evenementenorganisatie bij Stichting De Baan dé perfecte kans voor jou!

Over ons:

Stichting De Baan bevordert al meer dan 50 jaar mogelijkheden boven beperkingen en brengt plezier, ontmoeting, participatie, ontwikkeling en verrijking in het leven van onze deelnemers. Onze passiegedreven vrijwilligers, ondersteund door professionals, waarborgen kwaliteit met betrokkenheid, plezier en professionaliteit. We streven naar inclusiviteit door vrijetijdsactiviteiten aan te bieden voor mensen met een verstandelijke beperking. Onze focus ligt op genieten, ontplooiing en het verrijken van levens, terwijl we streven naar zelfredzaamheid en verbinding met andere organisaties. Kom jij onze missie ondersteunen?

Functieomschrijving:

Als Stagiair Medewerker Evenementenorganisatie ben je verantwoordelijk voor het assisteren bij het organiseren van evenementen en het ondersteunen van de promotie ervan. Je werkt nauw samen met de evenementencoördinator, het team en andere vrijwilligers om evenementen succesvol te laten verlopen en de missie van Stichting De Baan te verspreiden.

Taken en verantwoordelijkheden:

• Assisteren bij de organisatie van evenementen, zoals planning, logistiek en coördinatie.
  • Ondersteunen bij het opstellen van promotiemateriaal en verspreiden van evenementgerelateerde informatie.
  • Bijdragen aan het beheer van sociale mediakanalen en interactie met volgers.
  • Assisteren bij het monitoren van de betrokkenheid en het evalueren van evenementen.
  • Samenwerken met interne en externe teams om evenementen succesvol te maken.

Feedback geven en suggesties doen voor verbetering van evenementenprocessen binnen de organisatie.

Gewenst profiel:

We zoeken een gemotiveerde stagiair die goed kan samenwerken, communicatief vaardig is en affiniteit heeft met het organiseren van evenementen. Je bent proactief, zelfstandig en hebt een hands-on mentaliteit.

Waarom stage lopen bij Stichting De Baan?

• Impact: Je maakt direct verschil en draagt bij aan onze missie.
  • Leeromgeving: Professionele begeleiding en ruimte voor groei.
  • Verantwoordelijkheid: Je krijgt de kans om echt bij te dragen aan evenementen.
  • Diversiteit: Een breed scala aan taken voor een gevarieerde leerervaring.
  • Positieve omgeving: Een inspirerende en gezellige werkcultuur waarin je wordt gewaardeerd.

Kortom, stage lopen bij Stichting De Baan betekent waardevolle ervaring opdoen, bijdragen aan een betere wereld en jezelf ontwikkelen als professional.

Samen impact maken?

Ben je enthousiast om jouw organisatorische vaardigheden in te zetten voor anderen en wil je werkervaring opdoen in een afwisselende stage? Stuur dan je cv en motivatiebrief naar vincent@stichtingdebaan.nl. We kijken ernaar uit om van je te horen en zullen snel contact met je opnemen.