’t Paleis

Sinds januari 2019 is er een dagbestedingsplek voor mensen met een verstandelijke beperking in de Koninginnebuurt. Dagbesteding ’t Paleis is gevestigd aan het Nauwe Geldelozepad en is een samenwerking van Stichting De Baan en Philadelphia.

Bij dagbesteding ’t Paleis kijken we vooral wat onze cliënten graag willen doen en wat ze willen leren. Dat kan zijn tuinieren, koken, bakken, wandelen, schilderen, naaien, noem maar op. Ook willen we bekijken wat onze cliënten voor buurtbewoners kunnen betekenen in de vorm van kleine klussen.

Voor een indruk kun je ons filmpje bekijken.

Lijkt het je leuk om als vrijwilliger actief te worden bij ’t Paleis?
We zijn nog op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om ons te ondersteunen. Dat kan natuurlijk voor een vaste dag in de week, maar het zou ook een paar uur per week kunnen zijn voor een bepaalde activiteit.
Hou je bijvoorbeeld van wandelen, koken, bakken, knutselen, tuinieren, spelletjes doen, muziek maken, samen boodschappen doen? En zou je het leuk vinden om dat samen met de cliënten van de dagbesteding te doen? Laat het ons dan weten via team@stichtingdebaan.nl of (023) 5314463; we gaan graag met je in gesprek om te bekijken wat er mogelijk is.