Theater Klapstuk voert ” De Kleine Prins” uit

Na 2 jaar voorbereiden is het eindelijk zover, dan brengt Theater Klapstuk “de Kleine Prins” tot leven. Op drie avonden bezorgen zij het publiek een onvergetelijke avond vol humor en verwondering.

De verteller, een piloot, vertelt hoe hij na een noodlading met zijn vliegtuig in de woestijn de kleine prins ontmoet. De kleine prins vertelt over de planeet waar hij woont, over andere planeten die hij bezoekt en over hun merkwaardige bewoners. Het is een verhaal vol diepe wijsheden: -Tot ziens zei de vos. Hier is mijn geheim. Je kan alleen goed zien met je hart. Waar het echt om gaat, dat kan je niet zien met je ogen. Dit prachtige moderne sprookje is geliefd bij iedereen.

Het magische boek van Antoine de Saint-Exupéry, De kleine prins, is op de Bijbel na het meest vertaalde boek ter wereld. Terecht. Hij beschreef de spanning tussen de wereld van het kind en die van de volwassene. Hij kon zich verplaatsen in een vierjarige op een wijze die nog steeds weinigen gegeven is.

Meer informatie over het stuk en de theatergroep, kun je vinden op www.theaterklapstuk.nl.

Het publiek is op 3 avonden welkom bij Stichting de Baan om de voorstelling bij te wonen, waarvan er inmiddels een is geweest. Hier de data en tijden voor de overige voorstellingen:

• Zaterdag 2 december om 19.00 uur (voor kaartjes mail naar team@stichtingdebaan.nl)
  • Zaterdag 6 januari om 18.30 uur met borrel en foto-expositie (*UITVERKOCHT)

*Voor de voorstelling van 6 januari zijn alle beschikbare kaarten op dit moment gereserveerd, wil je op de wachtlijst komen, stuur dan een mail naar team@stichtingdebaan.nl.

De zaal gaat een half uur voor aanvang open. Hieronder kun je je kaartjes reserveren, volwassenen € 10 en kinderen tot 12 jaar € 7,50. Op de avond van de voorstelling kun je de kaartjes contant of met pin betalen en koffie/thee/water voorafgaand aan de voorstelling is inbegrepen.