donatie knop

Kinderactiviteiten

Stichting de Baan organiseert diverse activiteiten voor kinderen van 6 tot ongeveer 12 jaar door het jaar heen. Op deze pagina komen de activiteiten te staan voor de komende tijd en veranderen dus regelmatig. Uiteraard zijn broertjes/zusjes altijd welkom om mee te doen.

Voor de maand november hebben we nog een hele gave activiteit op het programma staan:

Op zondag 26 november zien wij je graag bij de middag vol spelletjesactiviteiten voor pietjes tijdens het Pietenfeest. Dat beloofd gezellig te worden, met als extra cadeautje een voorstelling van een Goochelaar. Natuurlijk mag je ook je mama, papa, broer, zusje, opa en oma meenemen op deze feestelijke dag. Om 14.00 uur zijn jullie allemaal welkom om het feest te vieren, inloop is vanaf 13.45 uur. Om 16.00 uur is het feest weer afgelopen. Aanmelden kan tot en met 13 november in verband met de inkopen. Deze activiteit is gratis.

De activiteit is in het Clubgebouw van de Baan, Nauwe Geldelozepad 17 in Haarlem. Er is betaald parkeren rond ons pand, op 5 minuten lopen is gratis parkeren (Soestdijkstraat).

Kinderactiviteiten
Voornaam