Disco Eksjun

Op de eerste vrijdag van de maand is het feest bij De Baan. Dan gaan de voetjes van de vloer op de vetste beats en de nieuwste hits. Elke maand een ander themafeest.

Op vrijdag 3 mei Kun je “Feesten Als Een Koning” bij Disco Eksjun en wordt Koningsdag nog eens dunnetjes over gedaan en is het “Oranje Boven” met de beste Nederlandse knallers en artiesten op dit Koninklijk feestje met een Oranje randje. Trek je felste oranje shirt aan en feest mee.

De komende maanden is Disco Eksjun op de volgende data: vrijdag 3 mei, vrijdag 7 juni en vrijdag 12 juli. De tijden zijn van 19.30 uur (half 8) tot 22.30 uur (half 11). De kosten zijn € 7,50 voor leden (zij betalen voor een jaar) en voor niet-leden € 10,00. Dat is inclusief 2 drankjes en hapjes. Opgeven hoeft niet, iedereen is welkom.

De eerste keer is gratis, stuur een mail naar team@stichtingdebaan.nl en we zetten je op de gastenlijst. Op vrijdag 7 juni is het laatste feest van dit seizoen.