Zaterdag

Wanneerzaterdag van 10.00-12.00 uur
Waarverzamelpunt Nova College, Zijlweg in Haarlem
Prijs€ 68,20

Bij deze club wandelen zowel mensen met- als zonder verstandelijke beperking mee. Voorwaarde om mee te doen, is dat je het tempo van de groep kunt bijhouden. Iedere week staat een andere route van 8-12 km op het programma in een natuurgebied in de omgeving. Om aan deze club te kunnen deelnemen, moet je zelfstandig naar het verzamelpunt kunnen reizen.

Bowlen

Volwassenen
Wanneer1 x per maand op zaterdag: van 12.30-14.30 uur. Data najaar 2021: 14 augustus 11 september 16 oktober 13 november 11 december
WaarDe Zoete Inval
Prijs€ 98,75 voor 12 keer

Bowling is niet alleen gezellig, maar het is ook een echte sport. Gooi met een bal alle bowlingpins omver en haal een zo hoog mogelijke score. Je kunt ervoor kiezen met of zonder ‘hekje’ te bowlen. Enthousiaste en ervaren vrijwilligers helpen je je techniek te verbeteren en maken er een gezellige middag met jou van.

Disco Mix-it

Recreatie en ontmoeting
WanneerZaterdag van 19.00- 22.00 uur
WaarWIJ Heemstede, De Luifel/Plexat
Prijs€ 7,- (incl. 2 frisdrankjes)

Bij Disco Mix-it kun je je vrienden ontmoeten, nieuwe mensen leren kennen, dansen en genieten van themafeesten. Bij deze kleinschalige discoavond draait de vaste DJ altijd de nieuwste dance muziek. Zowel mensen met als zonder beperking zijn welkom. Mix-it vindt plaats in samenwerking met WIJ Heemstede. De eerstvolgende Mix-it van het najaar is op 30 oktober.: bekijk de flyer

Midgetgolfclub – nieuw –

Wanneeraantal zaterdagochtenden van 10.30-12.00 uur
LeeftijdVanaf 18 jaar
WaarWoon- en zorgcentrum Bodaan in Bentveld
Prijs€ 35,- voor 7 keer in april, mei en juni - 2 keer proefdraaien in september voor € 10,-
Schaatsles

Wanneerzaterdag van 8.10-9.10 uur van okt t/m mrt
WaarIJsbaan Haarlem
Prijs€ 112,- voor 20 lessen

Wil je graag leren schaatsen? Kom dan bij onze schaatsclub! Er wordt lesgegeven op 3 niveaus. Op de binnenbaan oefenen de beginners en op de buitenbaan de gevorderden. Voor beginners zijn er schaatsen te leen. Eventueel zijn er speciale schaatsen die extra steun aan je enkels geven. Kun je al schaatsen? Train dan je conditie en oefen je techniek op de buitenbaan onder leiding van deskundige vrijwilligers.

Weekendclub De Vrijbuiters

Recreatie en ontmoeting
Wanneerzaterdag van 10.00-14.00 uur
Prijs€ 200,55

De Vrijbuiters is een club voor mensen die in het weekend graag anderen ontmoeten en gezelligheid zoeken. Je kiest zelf wat je leuk vindt, bijvoorbeeld puzzelen, creatief bezig zijn, kletsen of spelletjes doen. Tussen de middag wordt er samen geluncht. Af en toe maak je met de hele groep een uitstapje in de buurt.