Zaterdag

Disco Mix-it

Vrienden maken
Kinderen en jongeren
Wanneerzaterdag van 19.30-22.00 uur: 22 sep, 20 okt, 17 nov, 19 jan, 16 feb, 16 mrt, 20 apr, 18 mei, 22 jun
WaarDe Princehof
Prijs€ 7,- (incl. 2 drankjes)

Bij Disco Mix-it kun je je vrienden ontmoeten, nieuwe mensen leren kennen, lekker dansen en genieten van themafeesten. Bij deze kleinschalige discoavond draait de vaste DJ altijd de nieuwste dance muziek. Bezoekers met en zonder beperking zijn welkom. Mix-it vindt plaats in samenwerking met WIJ Heemstede.

Music & More

Vrienden maken
WanneerIedere 2e zaterdag van de maand van 19.00-21.30 uur
Leeftijdvan 12 tot ± 20 jaar
Prijs€ 4,- per keer incl. 2 frisdrankjes

Iedere 2e zaterdag van de maand is het feest bij De Baan. Wil je lekker dansen of gezellig kletsen met andere leeftijdsgenoten? Dan is deze avond echt iets voor jou! De DJ zorgt voor leuke muziek, de zaal ziet er feestelijk uit en natuurlijk is er altijd wat lekkers te eten en drinken. Je ouders of begeleider kunnen in een andere ruimte koffiedrinken of bijvoorbeeld in de stad een hapje eten. Bekijk hier alle data en het programma.

Schaatsles

Sport en Ontspanning
Wanneerzaterdag van 8.10-9.10 uur van okt t/m mrt
WaarIJsbaan Haarlem
Prijs€ 110,- voor 20 lessen

Wil je graag leren schaatsen? Kom dan bij onze schaatsclub! Er wordt lesgegeven op 3 niveaus. Op de binnenbaan oefenen de beginners en op de buitenbaan de gevorderden. Voor beginners zijn er schaatsen te leen. Eventueel zijn er speciale schaatsen die extra steun aan je enkels geven. Kun je al schaatsen? Train dan je conditie en oefen je techniek op de buitenbaan onder leiding van deskundige vrijwilligers.

Zoek op onze activiteiten per dag

- Maandag - Dinsdag - Woensdag - Donderdag - Vrijdag - Zaterdag - Zondag