Disco Eksjun

Op de eerste vrijdag van de maand is het feest bij De Baan. Dan gaan de voetjes van de vloer op de vetste beats en de nieuwste hits. Elke maand een ander themafeest.

Stttt, niet doorvertellen, maar er komt tijdens de zomerstop stiekem nog 1 Disco Eksjun aan. Op vrijdag 12 juli wordt het seizoen in stijl afgesloten met een knalfeest in zomerse sferen. Vanwege de Baanvakantie is deze extra disco niet op de eerste vrijdag, maar op de tweede vrijdag.

Vanaf september is er elke eerste vrijdag van de maand weer Disco Eksjun. De tijden zijn van 19.30 uur (half 8) tot 22.30 uur (half 11). De kosten zijn € 7,50 voor leden (zij betalen voor een jaar) en voor niet-leden € 10,00. Dat is inclusief 2 drankjes en hapjes. Opgeven hoeft niet, iedereen is welkom.

De eerste keer is gratis, stuur een mail naar team@stichtingdebaan.nl en we zetten je op de gastenlijst.