donatie knop

Zomeruitjes 2024

BEKIJK HIER DE ZOMERKALENDER MET UITJES.

De volgende uitjes zijn inmiddels vol:
– Midgetgolf
– Zomers Eetcafé
– Filmkoepel
– Artis
– Borrel bingo
– Pannenkoeken de jeu de boulen
– Drievliet
– BBQ feest

GA HIER NAAR HET AANMELDFORMULIER.
Het is heel belangrijk om het aanmeldformulier volledig in te vullen, zodat wij van iedereen de juiste gegevens en bijzonderheden hebben. Je kunt je dus niet aanmelden met alleen een email of appje.

Hier lees je over elk uitje iets meer:

Midgetgolf
We gaan gezellig een balletje slaan bij de midgetgolfbaan in de mooie natuur van de Haarlemmerhout. Tussendoor is er natuurlijk tijd voor een drankje en ijsje.

Zomers Eetcafé
Schuif jij ook aan voor een heerlijk zomers 3-gangen maaltijd bij ons eetcafé? Samen lekker eten en gezellig kletsen en mensen ontmoeten.

Dierenpark Artis = VOL
Ga jij mee om deze mooie dierentuin te ontdekken? Van leeuwen en olifanten tot apen en pinguïns. Er is zoveel ter zien! Natuurlijk pauzeren we voor koffie met wat lekkers en ook lunchen we in Artis. Het is belangrijk dat je zonder moeite zelfstandig kunt lopen.

Bioscoop Filmkoepel
Supergezellig: we gaan naar de bioscoop de Filmkoepel. We gaan naar de middagfilm, waarvan de precieze tijd pas later deze zomer bekend wordt. Het is een Nederlands gesproken, goed te begrijpen film. Er zit een drankje en snack bij. En vooraf doen we een kort rondje door dit prachtige gebouw dat ooit natuurlijk de Koepel Gevangenis was.

Zomerdisco met zanger
Heb jij ook zin in een zomerse disco-avond? Er treedt een zanger op en er kan lekker gedanst worden. Verder zitten er 3 drankjes bij en wat lekkers te snacken. Thema = glitter.

Disco Bowlen
Wie houdt er nou niet van bowlen? Deze zomer gaan we weer gezellig samen bowlen bij de Zoete Inval in kleine groepjes. Er staat leuke muziek aan en tussendoor is er een lekker hapje en drankjes.

Borrel bingo met optreden
Deze middag spelen we twee rondes plaatjesbingo met leuke prijzen. Ook treedt er een zanger op en mogen de voetjes van de vloer. Natuurlijk zitten er een paar drankjes bij en wat lekkers.

Pannenkoeken & Jeu de Boules Festijn
Iedereen kan jeu de boulen! Rol jouw ballen het dichtst naar het kleine balletje toe en je wint. Als het mooi weer is, spelen we twee rondjes op de buitenbanen en bij slecht weer binnen. We starten met koffie met wat lekkers en tussendoor pauzeren we met een verfrissend drankje. Na het boulen is het tijd voor een lekker pannenkoekenmaaltijd!

Pretpark Drievliet = VOL
Ga je mee op een leuke zomerse dag vol attracties in Drievliet? Of je nou houdt van achtbanen en snelle attracties of het liever wat rustiger aan doet: er is voor iedereen genoeg leuks bij! Ook is er koffie met gebak en lunchen we in het pretpark. Het is belangrijk dat je zonder moeite zelfstandig kunt lopen.

BBQ feest = VOL
Een gezellige avond met uitgebreide BBQ maaltijd, drankjes en lekker dansen op leuke muziek van DJ Marc.