Stagiair(e) Social Work bij Stichting De Baan

Ben jij een gedreven student Social Work op zoek naar een uitdagende stageplek? Bij Stichting De Baan bieden we een inspirerende omgeving waar je volop de kans krijgt om praktijkervaring op te doen en jezelf verder te ontwikkelen.

Over Stichting De Baan:

Stichting De Baan is een dynamische organisatie in Haarlem die zich inzet voor de sociale en culturele ontwikkeling van jongeren en volwassenen. Met een breed scala aan activiteiten streven wij ernaar om onze gemeenschap te versterken en mensen met diverse achtergronden te verbinden. Onze clubs en activiteiten, zoals Buurtband, schaatsclubs, LEGO en theater, bieden een rijke omgeving waarin je jouw passie kunt ontdekken en inzetten.

Wat ga je doen? Ontdek je passie in social work!

Als stagiair(e) Social Work bij Stichting De Baan krijg je de mogelijkheid om betrokken te zijn bij diverse projecten en activiteiten. Je werkt samen met een enthousiast team van professionals en vrijwilligers om onze doelgroep te ondersteunen en te begeleiden. Concreet houdt dit in:

• Het bieden van groepsactiviteiten aan deelnemers.
  • Het organiseren en faciliteren van sociale en culturele activiteiten.
  • Het ondersteunen bij administratieve taken en projectontwikkeling.

Wat vragen wij?

• Je volgt een relevante opleiding op MBO-niveau of HBO-niveau (bijvoorbeeld Social Work, Maatschappelijk Werk en Dienstverlening).
  • Affiniteit met en interesse in het werken met onze fantastische doelgroep.
  • Goede communicatieve vaardigheden en empathisch vermogen.
  • Flexibiliteit en een proactieve houding.

Wat bieden wij?

• Een leerzame stageplek waarin je de kans krijgt om praktijkervaring op te doen en jezelf te ontwikkelen onder begeleiding van ervaren professionals.
  • Een inspirerende werkomgeving met ruimte voor eigen initiatief en creativiteit.
  • Mogelijkheden om je te verdiepen in verschillende aspecten van sociaal werk, afhankelijk van jouw interesses en leerdoelen.
  • Flexibiliteit in werktijden en een passende stagevergoeding.

Deze vacatures niets voor jou?

Deze vacatures niets voor jou? Bij De Baan hebben we zoveel verschillende clubs en activiteiten dat er altijd wel iets is wat jouw passie heeft. Van Buurtband tot schaatsclubs, van LEGO tot theater, we hebben het allemaal.

Klinkt dit als de perfecte stage plek voor jou? Wacht dan niet langer en neem contact op met Tom via 023-5314463 of stuur een e-mail naar team@stichtingdebaan.nl. We kijken ernaar uit om samen met jou een onvergetelijke stage-ervaring te creëren!