Oproep aan bedrijven: Maak een verschil, adopteer een club of activiteit bij Stichting De Baan!

Bij Stichting De Baan creëren we al meer dan 50 jaar waardevolle vrijetijdsmogelijkheden voor mensen met een verstandelijke beperking. Van sport en theater tot vakanties en daguitstapjes – onze activiteiten zorgen voor verbinding, plezier en persoonlijke groei.

Nu hebben we uw hulp nodig!

als bedrijf kan een directe impact maken door een van onze clubs of activiteiten te adopteren. Of het nu gaat om financiële steun, het doneren van materialen, of het beschikbaar stellen van tijd en expertise – uw bijdrage betekent een wereld van verschil voor onze deelnemers.

Waarom meedoen?

1. Geef terug aan de maatschappij: Draag bij aan de sociale betrokkenheid van uw bedrijf en maak een positieve impact op de lokale gemeenschap.
  2. Versterk uw team: Creëer onvergetelijke ervaringen voor uw medewerkers door teamuitjes te organiseren als vrijwilligers of door te doneren aan een goed doel.
  3. Samen bouwen aan inclusie: Help ons een samenleving te creëren waarin iedereen de kans krijgt om actief deel te nemen en te genieten van het leven.

Hoe kunt u helpen?

• Financieel adopteren van een specifieke club of activiteit.
  • Doneren van materialen zoals sportuitrusting of creatieve middelen.
  • Vrijwilligerswerk door uw medewerkers aan te moedigen hun tijd te geven.

Laten we samen zorgen voor een inclusieve toekomst waarin iedereen kan stralen! Neem contact met ons op en ontdek hoe we samen kunnen werken aan iets moois.

Contactgegevens: Vincent van Munster
E-mail: team@stichtingdebaan.nl

Doe mee en adopteer een activiteit vandaag!