Stichting de Baan presenteert met trots: De BuurtBand, een bruisend muziekparticipatieproject in het hart van Haarlem! Ben jij klaar om deel uit te maken van deze muzikale revolutie?

Muzikanten gezocht voor De Buurtband!

De BuurtBand verwelkomt iedereen, met of zonder verstandelijke beperking. Hier draait alles om samen muziek maken en plezier hebben, ongeacht je ervaring. Bij ons staat jouw inbreng centraal; het is jóuw BuurtBand! Breng je eigen muzikale smaak mee en laat die schitteren tijdens onze repetities. Samen met de getalenteerde dirigent van Fort van de Verbeelding transformeren we jouw favoriete nummers tot magische melodieën.

Er plaats voor iedereen

Of je nu een virtuoos bent op een instrument of nog nooit een noot hebt gespeeld, bij De BuurtBand is er plaats voor iedereen. We maken gebruik van speciale instrumenten zoals flexofoons (een soort panfluiten) en batphones (grote gestemde pvc-buizen), waardoor de drempel om mee te doen lekker laag is.
En er is meer! Naast het pure plezier van samen muziek maken, stimuleert De BuurtBand ook je geheugen en draagt het bij aan het verbeteren van je communicatieve vaardigheden. Kortom, het is niet alleen leuk, maar ook nog eens ontzettend leerzaam!

Niet muzikaal, toch vrijwilliger worden van de Buurtband? Dat kan ook!

Niet muzikaal, maar wil je wel onderdeel zijn van de leukste band van Haarlem? Dat kan, want wij zoeken ook een enthousiaste vrijwilliger voor De Buurtband. Bij stichting de Baan wordt wekelijks gerepeteerd op donderdag van 15.00-16.00 uur bij stichting de Baan uur. Je werkt dan van 14.30-16.30 uur. Jouw taken? Je gaat helpen met de ruimte inrichten, stoelen en instrumenten klaarzetten. Koffie/thee zetten en uitserveren. En natuurlijk gezellig meedoen met de activiteit, deelnemers enthousiasmeren en het groepsproces ondersteunen.

Houd je van muziek en mensen? Dan zoeken we jou!

Bel met het team van De Baan: 023-5314463 of stuur een mailtje: team@stichtingdebaan.nl en wordt deel van ons fantastische team

Muzikanten en vrijwilligers gezocht voor De Buurtband! Of je nu een virtuoos bent op een instrument of nog nooit een noot hebt gespeeld, bij De BuurtBand is er plaats voor iedereen.