GayOkay

GayOkay is er voor HLBT-ers (homo, lesbisch, biseksueel, transgender) met een verstandelijke beperking. Gemiddeld één keer per kwartaal kunnen deelnemers elkaar bij GayOkay ontmoeten en samen leuke dingen ondernemen, zoals een grachtenparade, bbq, workshop of nieuwjaarsfeest. Je kunt alleen komen of samen met iemand. GayOkay is een veilige plek waar je jezelf kunt zijn. Je kunt ook met je vragen bij de vrijwilligers terecht.

Klik hier en geef je naam en e-mailadres aan ons door en vermeld erbij dat je de GayOkay Nieuwsbrief wilt ontvangen. Dan zorgen wij dat je voortaan onze GayOkay emailnieuwsbrief krijgt.

De eerstvolgende activiteit van GayOkay is onze Nieuwjaarsborrel op zondag 13 januari 2019. Kom gezellig met ons proosten, dansen en bijpraten. Bekijk hier de flyer en meld je aan.

Hieronder een korte indruk van een aantal activiteiten:

Nazomer BBQ 2018:
Op 9 september had GayOkay een gezellige nazomer BBQ om bij te praten en lekker samen te eten.

Grachtenparade 2018:
Zaterdag 26 mei hebben deelnemers en vrijwilligers van GayOkay meegevaren in de Grachtenparade, die de afsluiting is van de Roze Week van Alkmaar. GayOkay sluit zich voor deze feestelijke dag al enkele jaren aan bij Café Hoezo Anders, een ontmoetingsgroep uit Alkmaar. Het prachtige weer maakte de kleurrijke parade tot een dubbel feest!

Grachtenparade 2018

Roze Kunstlijn 2017