donatie knop

Rabo Clubsupport van start!

Iedereen verdient een club. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom versterkt de RaboBank clubs met kennis, netwerk en geld.

De stemperiode voor Rabo ClubSupport 2021 is van start gegaan en De Baan doet dit jaar mee! help jij ons een mooi bedrag te verdienen?

Stemmen
Leden van RaboBank Haarlem-IJmond brengen via de Rabo App of Rabo Online Bankieren van 4 t/m 25 oktober hun stem uit op de deelnemers die zij een warm hart toedragen. Hoe meer stemmen er op een club uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die de club ontvangt.

In de lijst van clubs is De Baan hier te vinden.

Breng hier je stem uit.

Het doel van De Baan is komend jaar 2 kindervriendenclubs opstarten: De Kinderclub en Baanmaatjes. Bij de kinderclub komen op zaterdag kinderen in de leeftijd van 6 t/m 12 bij elkaar om vrienden te worden met elkaar en deel te nemen aan leuke activiteiten. Bij Baanmaatjes komen tieners tussen 12 en 20 eens per maand bij elkaar om vrienden te vinden en een leuke uitstap te maken zonder ouders.