Donatie Flynth paardrijden

Maandag 10 februari mochten wij een mooie donatie van € 500,- ontvangen uit handen van Jacqueline van Heeringen van Flynth (zelf vrijwilliger bij het paardrijden). Dit bedrag is bij elkaar gebracht doordat een deel van de Flynth-medewerkers in plaats van een kerstpakket een schenking aan een goed doel wilde doen: in dit geval de paardrijclub. Wat een mooie kerstgedachte!

Wij zijn ontzettend blij met dit bedrag en gaan het inzetten voor de aanschaf van een nieuw juk/tillift om rolstoelgebonden deelnemers de kans te geven om paard te rijden. De oude materialen zijn aan vervanging toe en een gift als deze helpt ons enorm. Op die manier kunnen deze deelnemers op een comfortabele en veilige manier hun favoriete sport blijven doen.