De Baan kan gedeeltelijk weer open

6 mei hoorden we dat er versoepelende maatregelen op komst waren. Toen was nog niet duidelijk of onze locatie ook weer open mocht, maar we zijn meteen begonnen met het contact leggen met de verschillende locaties, docenten & vrijwilligers om te zien welke activiteiten in juni weer aangepast konden opstarten.

Natuurlijk moest ook ons eigen gebouw Corona-bestendig worden gemaakt. Natuurlijk houden we ons hierbij aan alle richtlijnen en staat jullie veiligheid voorop.Hier kun je lezen hoe op welke manier we alles geregeld hebben.

Na 1 juni kunnen we gelukkig de volgende clubs op enkele data weer starten:
– muziekles
– yoga
– Aloha
– GayOkay
– dagbesteding ’t Paleis
De deelnemers krijgen hierover bericht om te horen op welke data zij weer welkom zijn op hun club.

Er zijn ook een paar clubs die in juni nog een keer bij elkaar komen om met elkaar het seizoen af te sluiten. Hierover nemen de vrijwilligers contact op met alle deelnemers van hun club.

De meeste andere clubs zijn nu nog niet op te starten vanwege de Coronaregels. Daarom is voor die clubs besloten dat dit seizoen nu definitief voorbij is en pas na de zomer weer gestart wordt.