Sponsorwandeling in Haarlemmerhout

Op zondagmiddag 8 april organiseert Stichting De Baan een sponsorwandeling. Iedereen die De Baan financieel wil steunen, kan meedoen voor €10,-. Deelnemers die lid zijn bij De Baan kunnen alleen meelopen als ze zelf een eigen begeleider bij zich hebben; er wordt geen begeleiding geboden door vrijwilligers zoals bij een deelnemersuitstapje.

We starten bij De Baan om 14.00 uur, Nauwe Geldelozepad 17. We wandelen een mooie route van zo’n 5 km door de Haarlemmerhout, met tussendoor ‘koek en zopie’. We sluiten vanaf 16.00 uur af met een borrel bij De Baan. Per persoon worden 2 drankjes gesponsord door De Kweker.

Het bedrag dat we inzamelen wordt besteed aan een nieuwe licht- en geluidsinstallatie. Goed geluid is onmisbaar voor activiteiten voor onze deelnemers met een verstandelijke beperking: bijvoorbeeld dansclubs, theatergroep, bingo en cursussen, maar natuurlijk ook voor wijkgerichte activiteiten voor de Koninginnebuurt.

Trek je wandelschoenen aan en steun De Baan!
Aanmelden voor de sponsorwandeling kan via team@stichtingdebaan.nl onder vermelding van je naam en telefoonnummer. Je ontvangt daarna nog nader bericht met details over je inschrijving en betaling.

Of doneer met een goed gevoel vanuit je luie stoel.
Klik hier voor direct doneren zonder dat je mee wandelt.