Koninginnebuurt

De Baan organiseert een breed aanbod aan vrijetijdsactiviteiten voor mensen met een verstandelijke beperking.

Maar wist u ook dat wij graag meer willen betekenen voor de Koninginnebuurt in Haarlem, waar we gevestigd zijn.

Koffieochtenden:
De eerstvolgende koffieochtend voor de Koninginnebuurt is op woensdag 16 mei 2018 met thema: Hoe gezond ben ik eigenlijk?

U kunt hier de flyer met nadere informatie bekijken.

Sponsorwandeling Haarlemmerhout:
Op zondagmiddag 8 april organiseert De Baan een sponsorwandeling in de Haarlemmerhout. Lees hier meer en wandel gezellig mee!

Baan Buurtbericht:
Overigens zijn er meer leuke ideeën voor activiteiten voor buurtgenoten, waarover momenteel wordt nagedacht en overlegd met de buurt. Graag houden wij u op de hoogte van wat er in ons pand aan buurtactiviteiten op het programma staat. Daarom gaan we starten met een emailnieuwsbrief voor de mensen die hier interesse in hebben: het Baan Buurtbericht. U kunt zich via team@stichtingdebaan.nl aanmelden met uw naam en emailadres.

Verhuur ruimtes:
Ook goed om te weten is dat er in ons pand ruimtes te huur zijn voor bijvoorbeeld een vergadering, workshop of spreekuur. Kijk hier voor meer informatie of loop eens bij ons binnen om een kijkje te nemen.