Koninginnebuurt

De Baan organiseert een breed aanbod aan vrijetijdsactiviteiten voor mensen met een verstandelijke beperking.

Maar wist u ook dat wij graag meer betekenen voor de Koninginnebuurt in Haarlem, waar we al jarenlang gevestigd zijn.

In samenwerking met de Wijkraad, Haarlem Effect, Philadelphia en BUUV organiseren we allerlei activiteiten met en voor de buurt in het kader van community building.
Bekijk hier de flyer met voorjaarsactiviteiten.

Buurtsoep:
Er zijn een paar buurtbewoners die vrijwilligerswerk doen bij dagbesteding ’t Paleis. Het leek de buurtbewoners een leuk idee om maaltijden te maken voor mensen uit de wijk. Hier zijn we eind 2020 mee gestart. Op de dagbesteding werken mensen met een verstandelijke beperking. Zij vonden het snijden, koken en pureren zo’n leuke activiteit dat we doorgaan met De BuurtSoep.
Bestel nu de BuurtSoep, dan staat ie woensdag tussen 12.30 en 13.00 uur klaar.
Het is deze keer een lunch zodat we het voor €3,- kunnen aanbieden.
Pinnen kan bij het ophalen. Kom je woensdag langs? Dan horen we het graag!
Het idee is dat we elke week een andere soep gaan aanbieden.
Je hoeft hem thuis alleen maar even op te warmen.
En als je hem lekker vindt, vertel je het dan door aan je buren?

Verhuur ruimtes:
Ook goed om te weten is dat er in ons pand ruimtes te huur zijn voor bijvoorbeeld een vergadering, workshop of spreekuur. Kijk hier voor meer informatie of loop eens bij ons binnen om een kijkje te nemen.