Contributie teruggave

24 februari

Beste deelnemers van De Baan,

De meeste clubs van stichting De Baan zijn sinds half december 2020 opnieuw stilgelegd vanwege de Corona maatregelen in de tweede landelijke lockdown. We hebben dit besluit met pijn in het hart genomen, maar er is niets belangrijker dan de gezondheid van ons allemaal. De komende weken blijft De Baan de richtlijnen van het RIVM en de GGD volgen.
De verwachting is dat we nog niet snel volledig open kunnen met alle Baan activiteiten. In de hele coronaperiode (die al sinds maart 2020 duurt) zijn jullie lid gebleven van De Baan. Dat waarderen we enorm.
We willen jullie graag tegemoetkomen in de kosten die jullie hebben gemaakt voor je club in het seizoen 2020-2021. Daarom hebben we besloten het contributiegeld van 1 januari tot en met juni 2021 terug te geven aan alle deelnemers, die contributie hebben betaald en van wie de club stil ligt. We kunnen dit eenmalig doen. De terugbetaling zal plaats vinden in april en mei 2021. Mocht het bijvoorbeeld in april of mei alweer toegestaan zijn om te starten met Baan activiteiten, dan doen we dat natuurlijk! Daar gaan we dan niet opnieuw kosten voor in rekening brengen.

We hopen deze zomer toch een leuk aangepast zomerprogramma voor jullie neer te zetten en na de zomer in het nieuwe Baan seizoen weer met alle activiteiten van start te gaan. Hopelijk zijn jullie dan ook weer van de partij!

We missen jullie en hopen dat iedereen gezond is! We proberen zoveel mogelijk andere Corona proof activiteiten voor en samen met jullie te organiseren. Als je daarvan op de hoogte wilt blijven, kijk dan op onze website www.stichtingdebaan.nl of je meld je hier aan voor onze email-nieuwsbrief.
Je kunt ons natuurlijk ook bellen als je vragen of ideeën hebt.  We zijn elke werkdag op kantoor aanwezig (023-5314463).

Met vriendelijke groeten,

Jony Meekel, Directeur Stichting de Baan