Zomeruitstapjes

Elke zomer kun je in de maanden juli en augustus meedoen aan allerlei daguitstapjes.

Bekijk hier de zomerkalender 2019 met alle uitstapjes, datums en prijzen.
Kijk hier voor het aanmeldingsformulier.

Hieronder lees je meer over elk uitstapje.

Zomer Bioscoop & soep
Aan het eind van de dag kun je bij ons aanschuiven voor een kop soep met stokbrood. Daarna is het tijd voor de bios met popcorn erbij. We hebben 2 zalen en je kunt dus kiezen uit 2 films, beide Nederlands gesproken. Na afloop kun je nog even kletsen op ons terras met een drankje.

Pretpark Drievliet
In dit pretpark is van alles te doen: achtbanen, (schommel)schip, waterglijbanen, reuzenrad, monorail, vrije val attractie, zweefmolen, spookhuis, treinbaan, zweefmolen, draaiende attracties, lachspiegels. Na aankomst drinken we koffie met gebak. Daarna ga je in groepjes het park in en lunch je ’s middags ook met je groepje. Na een dag vol vrolijke, avontuurlijke attracties rijden we met de bus weer naar Haarlem.

Bingo met optreden Benny Bakker
We starten de ochtend met koffie en gebak. Dan spelen we een eerste ronde (plaatjes)bingo met natuurlijk voor iedereen een leuke prijs. Daarna is het tijd voor een lekkere lunch en dan spelen we nog een tweede bingoronde. Zanger Benny Bakker komt langs voor een feestelijk optreden met veel Hollandse hits. Lekker meezingen en voetjes van de vloer.

Zomers Eetcafé
Wat is er fijner dan op een mooie zomeravond aanschuiven bij het eetcafé? We starten met een welkomstdrankje en daarna kun je genieten van een zomers driegangendiner. Verder kun je natuurlijk bijpraten met kennissen of nieuwe mensen ontmoeten.

Borrel Boottocht met DJ
We maken een mooie boottocht over het Spaarne met de nieuwe boot van Smidtje. Je kunt genieten van het uitzicht en hapjes en drankjes, kletsen met anderen of een dansje wagen als DJ Marc muziek draait.

Midgetgolf Haarlemmerhout
Deze zomer gaan we een balletje slaan op de midgetgolfbaan in het groen van de Haarlemmerhout. Ook is er natuurlijk tijd voor een lekker drankje en ijsje tussendoor.

Pannenkoekenfeest & karaoke
Er staat een grote pannenkoekenkar op ons pleintje en er worden heerlijke pannenkoeken voor ons gebakken. Verder kun je meedoen aan karaoke. Uiteraard is er ook gezellige muziek en koele drankjes.

Discobowlen
Ook dit jaar gaan we weer een balletje gooien op de bowlingbanen van De Zoete Inval in Haarlemmerliede: dit alles natuurlijk onder het genot van hapjes en drankjes, met gezellige muziek en discoverlichting.

Huifkartocht strand voor mensen in rolstoel/slecht ter been
Speciaal voor mensen in een rolstoel of die slecht ter been zijn, is er dit stranduitje. We maken een huifkartocht over het strand van Zandvoort en gaan lunchen in een strandpaviljoen.

BBQ feest & karaoke
Deze avond kun je genieten van een heerlijke bbq-maaltijd, muziek en karaoke. Verder kun je bijkletsen met bekenden en nieuwe mensen ontmoeten.

Avond4Daagse
Elk jaar lopen we in juni mee met de Avond4Daagse. Vier avonden achter elkaar eten we eerst samen bij De Baan en daarna lopen we de 5 kilometer. In het voorjaar van 2019 volgt een flyer met meer informatie over de datums en de kosten.