donatie knop

Aanmeldformulier Baanvakantie 2024

De Baanvakantie is een begrip in Haarlem en ver daarbuiten. Elk jaar gaat een groep van 50 tot 70 personen een week lang genieten in een vakantiepark in Nederland. Dit jaar wordt Limburg de bestemming in recreatiepark de Leistert in Roggel van 29 juni tot en met 5 juli 2024.

De Baanvakantie is voor iedereen met een verstandelijke beperking, die redelijk mobiel en zelfredzaam is. De groep vertrekt vanuit Haarlem met busjes, die ook gebruikt worden tijdens de week voor uitstapjes. De groepsgrootte varieert tussen de 6 – 10 deelnemers in een huisje, met 2 tot 3 begeleiders. De begeleiders kunnen ondersteunen waar nodig, maar ze zijn geen professionele verzorgenden.

Je kan kiezen uit een relax vakantie, een “lekker genieten” vakantie en een jongerenvakantie. De kosten zijn €825,- per persoon.

Hieronder kun je je aanmelden voor de vakantie. Mocht je meer informatie willen hebben, neem dan contact op met ons via team@stichtingdebaan.nl of 023 531 4463.

Aanmeldingsformulier Vakantiereizen 2023

Deelnemer

Contactpersoon (indien afwijkend van adres hierboven)

Bewindvoering (indien van toepassing)