Kinderactiviteiten in maart en april

De Baan organiseert elke maand allerlei leuke activiteiten voor kinderen en jongeren. Hier een overzicht van de activiteiten de komende tijd.

Baanmaatjes (12 tot en met 18 jaar)

In maart, april en mei gaan de Baanmaatjes weer op pad. Elke maand een andere activiteit in een weekend. In maart wordt een bezoek gebracht aan een boogschiet vereniging, in april gaan we bowlen en in mei gaan we een hele dag weg naar FunPop in Limburg. Voor meer informatie en inschrijven, klik hier.

Hartekamp in Beweging

Op zaterdag 1 april start er een nieuw project op de Hartekamp in Heemstede (Herenweg 5), genaamd Hartekamp in Beweging. Op 1 april van 10.30 uur tot 12.30 uur is de grote aftrap hiervan met ontzettend toffe activiteiten: boogschieten, boksen, dansen en er is een stormbaan. Jullie zijn van harte uitgenodigd om het openingsfeestje mee te vieren en deel te nemen aan de activiteiten. Het wordt een gezellig ochtend en voor de ouders is er uiteraard ook koffie/thee. Laat even weten als je komt, wij zijn er zelf ook.

Broodje Disco

Op zaterdag 8 april is er weer een “Broodje Disco” voor kinderen van 6 tot en met 12 jaar. Van 18.00 uur tot 19.00 uur kunnen de kinderen heerlijk dansen en tussendoor broodjes hotdog eten. De heerlijkste nummers worden gedraaid en de danspasjes kunnen worden geoefend. Ouders mogen blijven, maar hoeft niet. Kosten zijn € 4,00 en graag aanmelden, zodat we rekening kunnen houden met het eten via team@stichtingdebaan.nl of 06 2138 0239. Na afloop is Disco Music & More voor de oudere kinderen, waar je ook nog even kunt blijven.

Disco Music & More

Op zaterdag 8 april is het direct na afloop van “Disco met Mayo” vanaf 19.00 uur tijd voor Music & More vanaf 12 jaar. Kom lekker dansen met je vriendjes en vriendinnetjes en tussendoor lekker kletsen. Elke maand is er een ander thema, in maart is dat “pruiken, petten en hoeden”. Music & More is elke 2e zaterdag van 19.00 uur tot 21.30 uur, kost € 4,50 waarbij je 2 drankjes krijgt. Aanmelden hoeft niet en de eerste keer is gratis.