GEEN Baan-activiteiten t/m 1 juni

Laatste update 23 maart

Beste deelnemers en vrijwilligers van de Baan,

Het is jullie waarschijnlijk niet ontgaan dat het Coronavirus Nederland heeft bereikt. Dit virus kan de ziekte COVID-19 veroorzaken.
De Baan heeft de ontwikkelingen rondom het virus op de voet gevolgd.

• We zijn tot de conclusie gekomen om alle activiteiten van onze stichting op te schorten, ook de Baan-activiteiten op andere locaties dan ons eigen pand.
  • Daarnaast vinden bijeenkomsten van huurders in ons pand ook geen doorgang.

Naar aanleiding van de persconferentie van de overheid van 23 maart, hebben wij besloten dat de activiteiten tot en met 1 juni 2020 niet doorgaan.

We vinden het niet verantwoord, gezien de meest recente ontwikkelingen rondom het virus, om de geplande activiteiten te laten doorgaan. Dit heeft te maken met de oproep van de regering tot sociale onthouding, maar ook zeker met de kwetsbaarheid van onze doelgroep. Uiteraard nemen we dit besluit met pijn in het hart, maar er is niets belangrijker dan gezondheid.

De komende weken blijven we de richtlijnen van het RIVM en de GGD volgen.
Verdere updates over onze activiteiten zullen we via de website en onze email-nieuwsbrief delen.

We hopen dat jullie begrip hebben voor dit besluit.

P.S. Er is weinig bezetting op ons kantoor nu; het kan dus langer duren voor je een antwoord krijgt op vragen.

Met vriendelijke groeten,

Steven Hauwaerts, Directeur Stichting de Baan