Wat stem jij?

Wil jij ook leren zeggen wat je belangrijk vindt? Als het gaat om wonen, werk, veiligheid en meedoen in jouw gemeente?

Doe dan mee aan de cursus ‘Wat stem jij?‘ Bij deze cursus horen twee gezellige avonden met uitleg en ook een bezoek aan het stadhuis.

Woensdagavond 7 maart is er bij Stichting De Baan een debat over politiek en over het stemmen voor de gemeenteraadsverkiezingen (die 21 maart plaatsvinden). Deze avond wordt georganiseerd voor en door mensen met een verstandelijke beperking. Het is een initiatief van de LFB en Stichting De Baan, met medewerking van ProDemos.

– Iemand van ProDemos komt uitleggen waarom iedere stem belangrijk is en hoe je moet stemmen.
– Mensen van verschillende politieke partijen zijn aanwezig om vragen van bezoekers te beantwoorden over bijvoorbeeld: zorg, vervoer, werk, vrijwilligers, scholing en wonen.

De avond op 7 maart is gratis toegankelijk en vindt plaats van 19.00-21.30 uur, Nauwe Geldelozepad 17, 2012 RV Haarlem. Aanmelden kan via administratie@stichtingdebaan.nl of haarlem@lfb.nu. Voor meer informatie kun je bellen met 06-13999635 (LFB) of 023-5314463 (De Baan).