Koninginnebuurt

De Baan organiseert een breed aanbod aan vrijetijdsactiviteiten voor mensen met een verstandelijke beperking.

Maar wist u ook dat wij graag meer willen betekenen voor de Koninginnebuurt in Haarlem, waar we gevestigd zijn.

Koffieochtenden:
De maandelijkse koffieochtenden voor de Koninginnebuurt gaan met ingang van oktober 2017 in ons pand plaatsvinden. De eerstvolgende koffieochtend is op 18 oktober. Bekijk hier de flyer.

Bijeenkomst ‘Van het gas af’:
‘Koningin Duurzaam’ werkgroep Wijkraad Koninginnebuurt organiseert 1 november een info-avond i.s.m. Gemeente Haarlem, bestemd voor bewoners Koninginnebuurt en Bosch & Vaart. Kom luisteren en meepraten over alternatieve energie. Bekijk hier de flyer.

Baan Buurtbericht:
Overigens zijn er meer leuke ideeën voor activiteiten voor buurtgenoten, waarover momenteel wordt nagedacht en overlegd met de buurt. Graag houden wij u op de hoogte van wat er in ons pand aan buurtactiviteiten op het programma staat. Daarom gaan we starten met een emailnieuwsbrief voor de mensen die hier interesse in hebben: het Baan Buurtbericht. U kunt zich via team@stichtingdebaan.nl aanmelden met uw naam en emailadres.

Verhuur ruimtes:
Ook goed om te weten is dat er in ons pand ruimtes te huur zijn voor bijvoorbeeld een vergadering, workshop of spreekuur. Kijk hier voor meer informatie of loop eens bij ons binnen om een kijkje te nemen.