donatie knop

Wanneerzaterdag van 10.00-12.00 uur
Waarverzamelpunt Nova College, Zijlweg in Haarlem
Prijs€ 74,50

Bij deze club wandelen zowel mensen met- als zonder verstandelijke beperking mee. Voorwaarde om mee te doen, is dat je het tempo van de groep kunt bijhouden. Iedere week staat een andere route van 8-12 km op het programma in een natuurgebied in de omgeving. Om aan deze club te kunnen deelnemen, moet je zelfstandig naar het verzamelpunt kunnen reizen.

Bowlen

Wanneer1 x per maand op zaterdag: van 12:30-14:30 uur
WaarDe Zoete Inval
Prijs€ 105,50 voor 12 keer

Bowling is niet alleen gezellig, maar het is ook een echte sport. Gooi met een bal alle bowlingpins omver en haal een zo hoog mogelijke score. Je kunt ervoor kiezen met of zonder ‘hekje’ te bowlen. Enthousiaste en ervaren vrijwilligers helpen je je techniek te verbeteren en maken er een gezellige middag met jou van.

Disco Mix-it

Recreatie en ontmoeting
Wanneer1x per maand op zaterdag van 19.00- 22.00 uur
WaarWIJ Heemstede, De Luifel/Plexat
PrijsVarieert van €5,- tot €10,-

Bij Mix-it ontmoet je mensen mét en zonder beperking. Er is een maandelijks wisselend programma: koken, eten, spelletjes en dansen. Mix-it vindt plaats in samenwerking met WIJ Heemstede. GAAT TIJDELIJK NIET DOOR in verband met tekort aan begeleiding.

Schaatsles

Wanneerzaterdag van 8:10-9:10 uur van okt t/m mrt
WaarIJsbaan Haarlem
Prijs€ 121,50

Wil je graag leren schaatsen? Kom dan bij onze schaatsclub! Er wordt lesgegeven op 3 niveaus. Voor beginners zijn er schaatsen te leen. Eventueel zijn er speciale schaatsen die extra steun aan je enkels geven. Kun je al schaatsen? Train dan je conditie en oefen je techniek op de buitenbaan onder leiding van deskundige vrijwilligers.

De Vrijbuiters

Recreatie en ontmoeting
Wanneerzaterdag van 10.00-14.00 uur
Prijs€ 239,-

De Vrijbuiters is een club voor mensen die in het weekend graag anderen ontmoeten en gezelligheid zoeken. Je kiest zelf wat je leuk vindt, bijvoorbeeld puzzelen, creatief bezig zijn, kletsen of spelletjes doen.