Maandag

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op.

Hulp bij kiezen!
Bewegen op Muziek

Sport en ontspanning
Wanneermaandag van 19.30-21.00 uur
Leeftijdvanaf 18 jaar
WaarDe Baan
Prijs € 203,50

Bewegen is goed voor iedereen. De vakdocent kijkt naar welke bewegingen jij kunt én leuk vindt. We dansen op muziek en doen bijvoorbeeld ook leuke spellen met ballen of kegels. Door elke week te komen, verbeter je je ook nog eens je conditie. En is het natuurlijk gewoon gezellig.

Kookcursus ’t Kookdiner

Hobby's en cursussen
Wanneermaandag van 17.30-20.00 uur
Leeftijdvanaf 18 jaar
WaarLeskeuken Gunningschool - Haarlem Noord
Prijs€ 115,- (voor 10 lessen)

In kleine groepjes leer je van een kok en vrijwilligers allerlei lekkere gerechten klaarmaken. Er wordt altijd een hoofdgerecht en een toetje gemaakt. Na het koken ga je samen aan tafel voor het diner.

Muziek- en zangles

Kunst en cultuur
Volwassenen
Wanneermaandag tussen 13.30-19.00 (in overleg)
Leeftijd8+
WaarDe Baan
Prijs€ 525,- (1 uur duoles), € 699,50,- (1/2 uur privéles).

Wat is er leuker dan zelf leren muziek maken? Onze vakdocente Astrid geeft les op keyboard of blokfluit. Ook geeft zij zangles. Als je niet kunt lezen, leer je de muzieknoten met behulp van kleuren. Je leert bekende Nederlandse liedjes en melodieën, maar ook Engelstalige popmuziek komt aan bod. Ieder jaar treden de muzikanten en zangers wel een keer op voor publiek.

Paardrijden

Sport en ontspanning
Volwassenen
Wanneermaandagmiddag bij Stal Vosse. Maandagavond en dinsdagmiddag Manage Kennermergaarde
Leeftijd8+
WaarStal Vosse en Manege Kennemergaarde
Prijs€ 618

Er wordt door ruiters met verstandelijke en/of lichamelijke beperking gereden bij Stal Vosse en Manege Kennemergaarde. Een gediplomeerd instructeur verzorgt de lessen, ondersteund door vrijwilligers. Hier kun je op een plezierige, veilige manier de beginselen van het paardrijden leren. Lees hier meer.