Maandag

Hobby's en cursussen
Wanneermaandag van 19.30-21.00 uur
Prijs€ 179,-

Bij de dansclub leer je van de vrijwilligers de basispassen van bijvoorbeeld de Quickstep en de Chachacha. Na de pauze doe je eenvoudige groepsdansen op bekende danshits als de Macarena en Grease. De dansclub is een prettige plek om nieuwe mensen te ontmoeten en lekker te bewegen.

Kenniscafé

Recreatie en ontmoeting
Wanneerlaatste maandag van de maand van 19.00-21.00 uur
WaarDe Pletterij
PrijsGeen (neem wel geld mee voor een drankje)

Bij het Kenniscafé heb je niet alleen een gezellige avond, maar bespreken we ook iedere maand een ander onderwerp, zoals vrije tijd, vriendschap, geld of muziek. De Baan organiseert het Kenniscafé samen met de leerwerkstudenten van de LFB. Kijk ook eens op www.lfb.nu. Meld je aan voor onze mailinglijst, dan krijg je het programma per e-mail toegestuurd.

Kookcursus

Hobby's en cursussen
Wanneermaandag van 17.30-20.00 uur
WaarDe Luifel
Prijs€ 159,- (voor 12 lessen)

In een kleine groep leer je stap voor stap allerlei verschillende gerechten klaarmaken. De kooklessen worden gegeven door een kok, met de ondersteuning van vrijwilligers. Na het koken eet je met zijn allen het lekkers op in het gezellige Eethuis de Luifel. Samen doe je nog de afwas en dan gaat iedereen weer op huis aan. Deze cursus biedt De Baan aan in samenwerking met WIJ Heemstede. Hier is plek vrij voor nieuwe deelnemers.

Muziek- en zangles

Kunst en cultuur
Volwassenen
Wanneermaandag tussen 13.00-19.00 (in overleg)
Prijs€ 450,- (1 uur groepsles), € 600,- (1/2 uur privéles), € 175,- voor 10 rittenkaart voor 1/2 uur priveles

Wat is er leuker dan zelf leren muziek maken? Docente Astrid geeft les op keyboard of blokfluit. Ook geeft zij zangles. Als je niet kunt lezen, leer je de muzieknoten met behulp van kleuren. Je leert bekende Nederlandse liedjes en melodieën, maar ook Engelstalige popmuziek komt aan bod. Ieder jaar treden de muzikanten en zangers wel een keer op voor publiek.

Paardrijden bij SPGK

Sport en ontspanning
Wanneermaandagavond volgens rooster
WaarManege Kennemergaarde