Maandag

Iets leren
Wanneermaandag van 17.30-20.00 uur
WaarDe Luifel
Prijs€ 156,- (voor 12 lessen)

In een kleine groep leer je stap voor stap allerlei verschillende gerechten klaarmaken. De kooklessen worden gegeven door een kok, met de ondersteuning van vrijwilligers. Na het koken eet je met zijn allen het lekkers op in het gezellige Eethuis de Luifel. Samen doe je nog de afwas en dan gaat iedereen weer op huis aan. Deze cursus biedt De Baan aan in samenwerking met WIJ Heemstede. Hier is plek vrij voor nieuwe deelnemers.

Muziek- en zangles

Iets leren
Kinderen en Tieners
Wanneermaandag tussen 13.30-19.00 uur (in overleg)
Prijs€ 450,- (1 uur groepsles), € 600,- (1/2 uur privéles), € 175,- voor 10 rittenkaart voor 1/2 uur priveles

Wat is er leuker dan zelf leren muziek maken? Docente Astrid geeft les op keyboard of blokfluit. Ook geeft zijn zangles. Als je niet kunt lezen, leer je de muzieknoten met behulp van kleuren. Je leert bekende Nederlandse liedjes en melodieën, maar ook Engelstalige popmuziek komt aan bod. Ieder jaar treden de muzikanten en zangers wel een keer op voor publiek.

Paardrijden bij SPGK

Sport en Ontspanning
Kinderen en Tieners
WanneerMaandag en dinsdag volgens rooster