Dinsdag

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op.

Hulp bij kiezen!
Paardrijden

Kinderen en Tieners
Wanneermaandagmiddag: stal Vosse. Maandagavond en dinsdagmiddag Manege Kennermergaarde
Leeftijd8+
WaarManage Vosse en Manege Kennemergaarde
Prijs€ 618

Er wordt door ruiters met verstandelijke en/of lichamelijke beperking gereden bij Stal Vosse en Manege Kennemergaarde. Een gediplomeerd instructeur verzorgt de lessen, ondersteund door vrijwilligers. Hier kun je op een plezierige, veilige manier de beginselen van het paardrijden leren.  Lees hier meer.

Sportmix

Kinderen en Tieners
Wanneerdinsdag van 19.00 - 20.00uur Gymzaal Basisschool de Globe. woensdag van 19.00-20.00 uur gymzaal Emmaschool
Leeftijd16 +
WaarGymzaal Basisschool de Globe / Gymzaal Emmaschool
Prijs€ 203,50

Een wekelijks sport-uur onder begeleiding door een ervaren begeleider. Basketbal, voetbal, hockey, tikspellen en andere zaalsporten komen aan bod. In Haarlem Noord en nu ook in Schalkwijk!

Vriendschap

Activiteiten voor volwassenen
Kinderen en Tieners
WanneerDinsdag 8 nov, 15 nov, 22 nov, 29 nov, 6 dec, 13 dec, 20 dec, 10 jan, 17 jan
Leeftijd18 tot 55 jaar
WaarJongeren centrum Flex C. Schuilenburg 1, 2135 GJ Hoofddorp.
PrijsGratis

Doe jij mee met leuke activiteiten die te maken hebben met het thema Vriendschap?

Vanaf dinsdagavond 8 november organiseren wij wekelijks op dinsdagavond een bijeenkomst bij jongerencentrum Flex C. Lijkt het jou leuk om hierbij te zijn? Meld je dan aan!

Tijd: de bijeenkomsten zijn van 19:30 (half 8) – 21:00 (9 uur)
Aanmelden: mail je naam, leeftijd en telefoonnummer naar lynn@stichtingdebaan.nl
Let op! We hebben maximaal plek voor 12 deelnemers.

Wanneerdinsdag van 19.00-20.30 uur
Leeftijdvanaf 16 jaar
WaarDe Baan
Prijs€ 193,50

Door aan Yoga te doen word je je bewuster van je lichaam en voel je je rustiger. Het is een combinatie van lenigheid, kracht en flexibiliteit. Na een les heb je weer energie voor tien! Er wordt lesgegeven in een klein groepje, zodat er genoeg aandacht is voor iedereen.

Zwemclub Spetters

Activiteiten voor kinderen en tieners
Wanneerdinsdag van 19:15-20:00 uur
Leeftijd8+
WaarZwembad Nieuw Unicum
Prijs€ 220,-

Bij deze zwemclub leer je zwemmen voor een alternatief diploma. De diepte van het zwembad is op stahoogte en in het water zijn voldoende vrijwilligers aanwezig om je te assisteren. Dit is een ideale les voor zowel kinderen als volwassenen, die (nog) niet zo goed kunnen zwemmen of rustig aan het water willen wennen.