Zaterdag

Disco Mix-it

Kinderen en Tieners
Wanneerzaterdag van 19.30-22.00 uur. 21 jan, 18 feb, 18 mrt, 15 apr, 20 mei,17 jun
WaarDe Princehof
Prijs€ 6,50 (incl. 2 drankjes)

Bij Disco Mix-it kun je je vrienden ontmoeten, nieuwe mensen leren kennen, lekker dansen en genieten van themafeesten. Bij deze kleinschalige discoavond draait de vaste DJ altijd de nieuwste dance muziek. Bezoekers met en zonder beperking zijn welkom. Mix-it vindt plaats in samenwerking met WIJ Heemstede.

Music&More

WanneerIedere 2e zaterdag van de maand van 19.00-21.30 uur
Leeftijdvan 12 tot ± 20 jaar
Prijs€ 3,50 per keer incl. 2 frisdrankjes

Iedere 2e zaterdag van de maand is het feest bij De Baan. Wil je lekker dansen of gezellig kletsen met andere leeftijdsgenoten? Dan is deze avond echt iets voor jou! De DJ zorgt voor leuke muziek, de zaal ziet er feestelijk uit en natuurlijk is er altijd wat lekkers te eten en drinken. Je ouders of begeleider kunnen in een andere ruimte koffiedrinken of bijvoorbeeld in de stad een hapje eten.

Zondag

Baanmaatjes

WanneerIedere 2e zondag van de maand
Leeftijd12 - 20 jaar
Waarvarieert per activiteit
Prijsvarieert per activiteit

Deze uitstapgroep is speciaal voor tieners. Iedere 2e zondag van de maand trekt de groep er ’s middags op uit om leuke dingen te doen, zoals naar de film gaan, samen koken of een boottocht maken. Bij de Baanmaatjes kun je samen chillen, kletsen en op pad gaan met jongeren van je eigen leeftijd en nieuwe vrienden maken. Geef je naam en adres aan ons door; dan houden we je op de hoogte van de activiteiten.