Maandag

Bewegen op Muziek

Wanneermaandag van 19.30-21.00 uur
Prijs € 203,50

Bewegen is goed voor iedereen. De vakdocent kijkt naar welke bewegingen jij kunt én leuk vindt. We dansen op muziek en doen bijvoorbeeld ook leuke spellen met ballen of kegels. Door elke week te komen, verbeter je je ook nog eens je conditie. En is het natuurlijk gewoon gezellig.

Paardrijden

Volwassenen
Wanneermaandagmiddag bij Stal Vosse. Maandagavond en dinsdagmiddag Manage Kennermergaarde
WaarStal Vosse en Manege Kennemergaarde
Prijs€ 618

Er wordt door ruiters met verstandelijke en/of lichamelijke beperking gereden bij Stal Vosse en Manege Kennemergaarde. Een gediplomeerd instructeur verzorgt de lessen, ondersteund door vrijwilligers. Hier kun je op een plezierige, veilige manier de beginselen van het paardrijden leren. Lees hier meer.

Dinsdag

Paardrijden

WaarStal Vosse en Manege Kennemergaarde
Prijs€ 618

Sportmix

Volwassenen
Wanneerdinsdag van 19.00 - 20.00uur Gymzaal Basisschool de Globe. woensdag van 19.00-20.00 uur gymzaal Emmaschool
Leeftijd16 +
WaarGymzaal Basisschool de Globe / Gymzaal Emmaschool
Prijs€ 203,50

Een wekelijks sport-uur onder begeleiding door een ervaren begeleider. Basketbal, voetbal, hockey, tikspellen en andere zaalsporten komen aan bod. In Haarlem Noord en nu ook in Schalkwijk!

Yoga

Wanneerdinsdag van 19:00-20:30 uur
Leeftijd16+
Prijs€ 203,50

Als je aan yoga doet, word je je bewuster van je lichaam en voel je je rustiger. Het is een combinatie van lenigheid, kracht en flexibiliteit. Na een yogales heb je weer nieuwe energie. Er wordt lesgegeven in een kleine groep, zodat er genoeg aandacht voor elke deelnemer is.

Spetters 1ste lesuur

Wanneerdinsdag van 19:15-20:00 uur
WaarZwembad Nieuw Unicum
Prijs€ 220,-

Bij deze zwemclub leer je zwemmen voor een alternatief diploma. De diepte van het zwembad is op stahoogte en in het water zijn voldoende vrijwilligers aanwezig om je te assisteren. Dit is een ideale les voor zowel kinderen als volwassenen, die (nog) niet zo goed kunnen zwemmen of rustig aan het water willen wennen.

Spetters 2de lesuur

Wanneerdinsdag van 20:00-20:45 uur
WaarZwembad Nieuw Unicum
Prijs€ 220,-

Ben je een ervaren zwemmer of heb jij je zwemdiploma al gehaald? Kies dan voor dit lesuur in het diepe bad. Train je conditie, oefen je zwemslagen, het duiken vanaf de kant en het onder water zwemmen.

Woensdag

Sportmix

Leeftijd16 +
WaarGymzaal Basisschool de Globe / Gymzaal Emmaschool

Zaterdag

Actieve wandelclub

Wanneerzaterdag van 10.00-12.00 uur
Waarverzamelpunt Nova College, Zijlweg in Haarlem
Prijs€ 74,50

Bij deze club wandelen zowel mensen met- als zonder verstandelijke beperking mee. Voorwaarde om mee te doen, is dat je het tempo van de groep kunt bijhouden. Iedere week staat een andere route van 8-12 km op het programma in een natuurgebied in de omgeving. Om aan deze club te kunnen deelnemen, moet je zelfstandig naar het verzamelpunt kunnen reizen.

Bowlen

Wanneer1 x per maand op zaterdag: van 12:30-14:30 uur
WaarDe Zoete Inval
Prijs€ 105,50 voor 12 keer

Bowling is niet alleen gezellig, maar het is ook een echte sport. Gooi met een bal alle bowlingpins omver en haal een zo hoog mogelijke score. Je kunt ervoor kiezen met of zonder ‘hekje’ te bowlen. Enthousiaste en ervaren vrijwilligers helpen je je techniek te verbeteren en maken er een gezellige middag met jou van.

Schaatsles

Wanneerzaterdag van 8:10-9:10 uur van okt t/m mrt
WaarIJsbaan Haarlem
Prijs€ 121,50

Wil je graag leren schaatsen? Kom dan bij onze schaatsclub! Er wordt lesgegeven op 3 niveaus. Voor beginners zijn er schaatsen te leen. Eventueel zijn er speciale schaatsen die extra steun aan je enkels geven. Kun je al schaatsen? Train dan je conditie en oefen je techniek op de buitenbaan onder leiding van deskundige vrijwilligers.

Zondag

Baanwandeling

Wanneer1x per maand op zondag van 10.30-12.30 uur
Waarvertrekpunt: De Baan
Prijs€ 69,50 voor 10 keer

Bij deze club wandel je ongeveer 1 ½ uur door de stad, het bos of de duinen. We wandelen rustig, maar je moet goed ter been zijn en zelfstandig kunnen lopen. We trekken er 1 keer per maand in en rondom Haarlem op uit. Zo verken je de Haarlemmerhout, wandel je langs het Spaarne of maak je een stadswandeling. Dit zijn de data van dit seizoen.