Volwassenen

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op.

Hulp bij kiezen!

Dinsdag

Computerclub

Wanneerdinsdag 19.00-21.00 uur
Prijs€ 203,50

Ben je graag bezig op de computer en wil je nieuwe dingen leren? Bij deze club kun je terecht voor bijvoorbeeld foto’s bewerken, muziek downloaden, e-mailen of gamen. Onze vrijwilligers weten veel over computers en helpen je met veel enthousiasme op weg.

Woensdag

Eetcafé

Wanneer3e woensdag van de maand van 17.45-19.30
WaarDe Baan
Prijs€110,- voor 10 keer (incl. 1 drankje) of € 12,50 voor losse deelname (incl. 1 drankje)

Elke maand is het eetcafé bij De Baan geopend en maken de vrijwilligers een lekkere, gezonde driegangen-maaltijd klaar. Onder het genot van een hapje en een drankje ontmoet je nieuwe mensen of klets je bij met bekenden.

Donderdag

Kenniscafé

Wanneer1 x per maand 19.00-20.30 uur
WaarHogeschool InHolland
Prijsgratis

Een gezellige avond in samenwerking met de LFB. Bij het Kenniscafé bespreken we ook iedere maand een ander onderwerp, zoals vrije tijd, vriendschap, geld of muziek. De Baan organiseert het Kenniscafé samen met de leerwerkstudenten van de LFB. Kijk ook eens op www.lfb.nu. Meld je aan voor onze mailinglijst, dan krijg je het programma per e-mail toegestuurd.

Stamtafel

Volwassenen
Wanneerdonderdagen van 17.00-19.30 uur (aanmelden dinsdagen vóór 12 uur)
WaarDe Baan
Prijs€ 4,50 per keer. Inclusief maaltijd en koffie/thee (drankjes voor eigen rekening)

Bij de stamtafels in verschillende wijken draait het om samen eten, gezelligheid en mensen uit de buurt ontmoeten. Je krijgt er voor een klein bedrag een lekkere maaltijd, leuke gesprekken en je vindt er goed gezelschap. Daarnaast is er ook tijd voor een persoonlijk gesprek en het stellen van vragen aan begeleiding. De stamtafel is een samenwerking van Buurts, Philadelphia en De Baan. Er is koffie/thee, soep en een hoofdgerecht.

Vrijdag

Disco Eksjun

WanneerStart 8 september. Daarna elke 1e vrijdag van de maand 19.30-22.30 uur
Leeftijdvanaf 16 jaar
WaarDe Baan
Prijs€ 75,- voor 10 keer (incl. 2drankjes) of €10,00 per keer (incl. 2drankjes)

Één keer per maand is het feest en draait alles om muziek en gezelligheid: de laatste hits, leuke themafeesten en dansen. Liever bijkletsen en genieten van een muziekje in een rustig sfeer? Bezoek dan het Baan Café (elke 3e vrijdagavond van de maand).

Zaterdag

Disco Mix-it

Wanneer1x per maand op zaterdag van 19.00- 22.00 uur
Leeftijdvanaf 16 jaar
WaarWIJ Heemstede, De Luifel/Plexat
PrijsVarieert van €5,- tot €10,-

Bij Mix-it ontmoet je mensen mét en zonder beperking. Er is een maandelijks wisselend programma: koken, eten, spelletjes en dansen. Mix-it vindt plaats in samenwerking met WIJ Heemstede. GAAT TIJDELIJK NIET DOOR in verband met tekort aan begeleiding.

De Vrijbuiters

Wanneerzaterdag van 10.00-14.00 uur
Prijs€ 239,-

De Vrijbuiters is een club voor mensen die in het weekend graag anderen ontmoeten en gezelligheid zoeken. Je kiest zelf wat je leuk vindt, bijvoorbeeld puzzelen, creatief bezig zijn, kletsen of spelletjes doen.

Zondag

GayOkay

Wanneer1x per kwartaal op zondagmiddag
Prijsvarieert per keer

GayOkay is er voor HLBT-ers (homo, lesbisch, biseksueel, transgender)  met een verstandelijke beperking. Ontmoetingsgroep voor mannen die (ook) op mannen vallen, vrouwen die (ook) op vrouwen vallen en transgenders. Ongeveer één keer per kwartaal kunnen deelnemers elkaar bij GayOkay ontmoeten en samen leuke dingen ondernemen, zoals een grachtenparade of bbq. Bekijk hier onze pagina.

Koffie inloop met activiteit

Wanneer1 x per maand op zondag van 14.00-16.30 uur
WaarDe Ark, Dennenweg 15 Bloemendaal
Prijsgratis

Elke maand organiseren De Baan en De Ark in Bloemendaal op zondag een gratis inloopmiddag met koffie en een activiteit. je kunt hieraan meedoen, maar het hoeft natuurlijk niet. Je kunt ook gewoon gezellig kletsen of sjoelen. De middagen zijn op 17 maart, 21 april, 26 mei, en 16 juni.