Maandag

Kenniscafé

Wanneerlaatste maandag van de maand van 19.00-21.00 uur
WaarDe Pletterij
PrijsGeen (neem wel geld mee voor een drankje)

Bij het Kenniscafé heb je niet alleen een gezellige avond, maar bespreken we ook iedere maand een ander onderwerp, zoals vrije tijd, vriendschap, geld of muziek. De Baan organiseert het Kenniscafé samen met de leerwerkstudenten van de LFB. Kijk ook eens op www.lfb.nu. Meld je aan voor onze mailinglijst, dan krijg je het programma per e-mail toegestuurd.

Dinsdag

Internetcafé

Wanneerdinsdag van 19.00-21.00 uur
Prijs€ 4,- per keer (incl. koffie/thee)

Met begeleiding van vrijwilligers ontdek je het internet: iets opzoeken, een spelletje spelen, muziek luisteren, foto’s bekijken of e-mailen met anderen. Ook kun je hier gamen met de WII of Kinect en natuurlijk kletsen en koffiedrinken. De vrijwilligers beantwoorden je vragen en maken er samen met jou een gezellige avond van.

Woensdag

Eetcafé

Wanneer1x per maand op woensdag van 18.15-20.30 uur
Prijs€ 9,50 per keer (incl. 2 drankjes)

Elke maand is het eetcafé bij De Baan geopend en maken de vrijwilligers een lekkere, gezonde driegangen-maaltijd klaar. Onder het genot van een hapje en een drankje ontmoet je nieuwe mensen of klets je bij met bekenden. Meld je aan voor onze mailinglijst, dan krijg je het programma per e-mail toegestuurd.

Vrijdag

Disco Eksjun

Wanneervrijdag van 19.30-22.30 uur
Prijs€ 212,- per jaar of € 6,50 per keer (incl. 2 drankjes)

Alles draait hier om muziek en gezelligheid: de laatste hits, dansen en bijkletsen met vrienden en kennissen. Elke maand is er een themafeest. Wat is er fijner dan na een week werken het weekend te starten met een feestje? Je hoeft je niet aan te melden en kunt gewoon een keer komen. Discogangers die iedere week komen, zijn voordeliger uit als ze lid worden.

Zaterdag

Disco Mix-it

Volwassenen
WanneerZaterdag van 19.00- 22.00 uur: 21 jan, 18 feb, 18 mrt, 15 apr, 20 mei en 17 juni
WaarWIJ Heemstede, De Princehof
Prijs€ 6,50 (incl. 2 frisdrankjes)

Bij Disco Mix-it kun je je vrienden ontmoeten, nieuwe mensen leren kennen, dansen en genieten van themafeesten. Bij deze kleinschalige discoavond draait de vaste DJ altijd de nieuwste dance muziek. Zowel mensen met als zonder beperking zijn welkom. Mix-it vindt plaats in samenwerking met WIJHeemstede.

Weekendclub De Vrijbuiters

Wanneerzaterdag van 10.00-15.00 uur
Prijs€ 192,-

De Vrijbuiters is een club voor mensen die in het weekend graag anderen ontmoeten en gezelligheid zoeken. Je kiest zelf wat je leuk vindt, bijvoorbeeld puzzelen, creatief bezig zijn, kletsen of spelletjes doen. Tussen de middag wordt er samen geluncht. Af en toe maak je met de hele groep een uitstapje in de buurt.

Zondag

GayOkay

Wanneer1x per kwartaal op zondag
Prijsvarieert per keer

GayOkay is er voor HLBT-ers (homo, lesbisch, biseksueel, transgender)  met een verstandelijke beperking. Eén keer per kwartaal kunnen deelnemers elkaar bij GayOkay ontmoeten en samen leuke dingen ondernemen, zoals een grachtenparade of bbq. Bekijk hier onze pagina.