Maandag

Muziek- en zangles

Volwassenen
Wanneermaandag tussen 13.00-19.00 (in overleg)
Prijs€ 450,- (1 uur groepsles), € 600,- (1/2 uur privéles), € 175,- voor 10 rittenkaart voor 1/2 uur priveles

Wat is er leuker dan zelf leren muziek maken? Docente Astrid geeft les op keyboard of blokfluit. Ook geeft zij zangles. Als je niet kunt lezen, leer je de muzieknoten met behulp van kleuren. Je leert bekende Nederlandse liedjes en melodieën, maar ook Engelstalige popmuziek komt aan bod. Ieder jaar treden de muzikanten en zangers wel een keer op voor publiek.

Dinsdag

KunstBaan

Wanneerdinsdag van 19.00-20.45 uur
Waaratelier Hart Werk & Kunst
Prijs€ 179,- (2x 12 lessen per jaar)

Bij deze club leer je tekenen en schilderen van vrijwilligers met een creatieve achtergrond. Je krijgt les in een kleine groep en werkt met verschillende materialen en technieken. Soms werk je aan de hand van een voorbeeld of neem je een bekende kunstenaar als uitgangspunt. Maar er is ook ruimte om je fantasie de vrije loop te laten.

Theatergroep Klapstuk

Wanneerdinsdag van 19.00-21.30 uur
Prijs€ 179,-

Bij Theatergroep Klapstuk krijg je les in acteren, stemtraining en alles wat met theater te maken heeft. Als je interesse hebt in Klapstuk, vragen wij je een aantal keer op proef om te kijken of het iets voor je is. Eén keer per 2 jaar maken we een voorstelling en treden we op voor publiek. Als het mogelijk is, treden we ook op in een echt theaterDe lessen worden gegeven door een regisseur en enthousiaste vrijwilligers. Ieder jaar gaan we met elkaar op theaterweekend. Kijk ook eens op www.theaterklapstuk.nl.