Maandag

Kookcursus

Wanneermaandag van 17.30-20.00 uur
WaarDe Luifel
Prijs€ 156,- (voor 12 lessen)

In een kleine groep leer je stap voor stap allerlei verschillende gerechten klaarmaken. De kooklessen worden gegeven door een kok, met de ondersteuning van vrijwilligers. Na het koken eet je met zijn allen het lekkers op in het gezellige Eethuis de Luifel. Samen doe je nog de afwas en dan gaat iedereen weer op huis aan. Deze cursus biedt De Baan aan in samenwerking met WIJ Heemstede. Hier is plek vrij voor nieuwe deelnemers.

Muziek- en zangles

Kinderen en Tieners
Wanneermaandag tussen 13.30-19.00 uur (in overleg)
Prijs€ 450,- (1 uur groepsles), € 600,- (1/2 uur privéles), € 175,- voor 10 rittenkaart voor 1/2 uur priveles

Wat is er leuker dan zelf leren muziek maken? Docente Astrid geeft les op keyboard of blokfluit. Ook geeft zijn zangles. Als je niet kunt lezen, leer je de muzieknoten met behulp van kleuren. Je leert bekende Nederlandse liedjes en melodieën, maar ook Engelstalige popmuziek komt aan bod. Ieder jaar treden de muzikanten en zangers wel een keer op voor publiek.

Dinsdag

DJ Cursus

Wanneergaat helaas niet door in het najaar van 2017
WaarDe Luifel
Prijs€ 65,- voor 5 lessen + 1 optreden

Lijkt het jou fantastisch om zelf te leren draaien als een DJ? Onder leiding van een ervaren DJ leer je de basis van mixen en draaien. Na afloop de lessen krijg je de kans om als DJ te draaien op een discoavond. Deze cursus biedt De Baan aan in samenwerking met WIJ Heemstede.