Verkiezingscafé bij De Baan

Woensdagavond 1 maart is er bij Stichting De Baan een Verkiezingscafé over politiek en over het stemmen op 15 maart. Het Verkiezingscafé wordt georganiseerd voor en door mensen met een verstandelijke beperking.

– Iemand van ProDemos komt uitleggen waarom iedere stem belangrijk is en hoe je moet stemmen.
– Er zijn echte stemhokjes en stembiljetten om te kunnen proefstemmen.
– Mensen van verschillende politieke partijen zijn aanwezig om vragen van bezoekers te beantwoorden over bijvoorbeeld: zorg, vervoer, werk, vrijwilligers, scholing en wonen.

Het Verkiezingscafé wordt georganiseerd door: Stichting De Baan, LFB Haarlem, De Hartekamp Groep, ProDemos, met medewerking van de SIG en MEE & De Wering.

Het Verkiezingscafé is gratis toegankelijk en vindt plaats op woensdag 1 maart, 19.00-21.30 uur, Nauwe Geldelozepad 17, 2012 RV Haarlem. Aanmelden kan via administratie@stichtingdebaan.nl. Voor meer informatie: 023-5314463 of www.stichtingdebaan.nl.